Aşkın ilk basamakları~

93 0 3
                                    

Küçük yaştan itibaren başlayan bu aşk alevi senelerce sürüyor. İlk başta arkadaş olarak başlayan bu gençler sonradan birbirine karşı olan arkadaştan öte olan duygularını farkına varıyor. Kızın arkadaşı bi gün kızı ses kaydına alıp çocuğa atıyor ve aynı şekilde o da sevdiğini söylüyorlar. Çikma teklifi olayları derken bi aşkın içinde kayboluyorlar. Çogu zaman kavga etselerde her akşam birbirine " seni seviyorum " demeden yapamıyorlar. Acısıyla tatlısıyla seneler geçiriyorlar. Aynı okulda olup her gün beraber olan bu çift herkesin " örnek " aldığı çift olarak görünüyor. Ama bilmiyorlarki dıştan bakılınca her şey güzel fakat olayın içinde olunca tartışmalar , kavga derken pekte iyi bi hale dönüşmüyor. Bu süreçte de dayanamayıp gene birbirini kıskanan , gören cift dayanamiyor gene barışıyorlar. Her iki tarafta yüzsüz oluyor. Aşk insanı yuzsuz yapar ya ama bu aşkın en yüzsüz halini yaşıyorlar. Lakin birbirleri ne kadar çok sevseler bile yapamıyorlar. Sadece aşk olmuyor bu devirde. Sadakat , huzur , kıskançlık vs.. derken bu aşk farklı bi hale dönüşüyor. Adam kızın yaninda başka biriyle çıktiği zaman bile kiz vazgecmiyor cunku adam'a çok bağlı kendini ona odaklamiş bi bicimde oldugu için " illede o " diyor . Evet bu hikayede erkek kahramanizin adı " Erhan " Erhan'ı anlatmak gerekirsek biraz erhan sevdimi tam seven , çok kıskanç , iyi kalpli bi adam. Kızda aynı şekilde öyle. İkiside masum bi aşk yaşarken bir çok sorun engel çikmasina karsin hic bi zaman birbirlerine yenilmiyorlar , her koşulda ayrildiklarinda bile bi sure sonra tekrar barışıyorlar. Bu da aşkın guzel bi ornegi..
-Devamı yakında😋😋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kadın hep bekledi , adam hiç gelmedi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin