20 [𝐅]

2.3K 230 230
                                    

yatağımın altını kontrol ede ede uyicam sizin yüzünüzden

...

🧍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧍

MİNLİX FOREVER ASKO

felix

grup ismi böyle çok güzel

şimdi bana açıklama yapın bakim

hyunchan ve binsung

sabah niye kahvaltı da yoktunuz

chan

hyunjin uyanamadı

hyunjin

yorduğun için olabilir mi aq

felix

ıy

sorduğuma pişman oldum

telefonu sessize alıp sevgilimle çizgi film izlicem ben.

🧍

Felix elinde ki telefonu bırakıp sevgilisinin göğsüne uzandı. Minho onu çoktan sarmaya hazırken elleri beline dolanmıştı bile.

"Iy dediğin şeyi biz de yapıyoruz biliyorsun değil mi meleğim?"

"Olabilir. Seninle olan seslerimiz hoşuma gider, başkalarının sesleri rahatsız eder."

Minho minik bir sırıtış verip tek hamlede Felix'i altına aldı. Felix kıkırdamaya başladığında üzerinde ki tek şey olan kendi tişörtünü de çıkardı. Felix çırılçıplak kaldığında kendini boynuna gömüp öptü.

"Hmm... Bizim seslerimiz sana çok mu güzel geliyor?"

"Evet. Üstümdeyken beni çılgına çeviriyorsun. Azgın bir çocuğa çeviriyorsun beni... Bundan da zevk alıyorsun anladığım kadarıyla."

"Senin en ufak bir nefesin benim hayattan zevk almamı sağlıyor."

Elini Felix'in penisine attığında Felix belini yükseltip kasıklarını birbirine sürttü. Vücuduna yayılan zevki umursamadan ellerini Minho'nun şortuna atıp zorla da olsa çıkardı.

"Sen yaramaz bir şey oldun haberin olsun..."

"Sevgilim sensin Lee. Yaramaz olmamam imkansızdı. Gerçi sevgilin değilken bile sen beni delirtiyordun."

Minho'nun elinden kurtulup kendini biraz aşağı indi. Minho'nun bacakları arasına sıkışıp yüzünü kasıklarına denk getirdi. Az önce çıplak bıraktığı aleti dudakları arasına alırken gözleri sevgilisindeydi.

🧍

"Ya hayır! Su atmayın bana!"

Felix denizin etrafına koşmaya devam ederken arkasından gelen Minho ve Hyunjin durmadan küçüğü ıslatıyordu. Diğerleri onları gülerek izlerken Minho en sonunda dayanamadan hızını arttırdı. Felix'i kollarına aldığı gibi denize doğru ilerledi. Ayaklarının kuma değebileceği ama uzak denilecek bir yere gidip indirdi Felix'i. Daha sonra belinden tutarak tekrar kucağına aldı.

kiss | minlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin