0.5

13 1 0
                                    

İlham kaynağı sıfır sıfır ama yine yazıyorummm!


Sabah zor zar uyanabilmiştim.Hemen yüzümü yıkayıp kahvaltı etmeden otobüse koştum.Her zamanki gibi Minho ile aynı anda oturmuş.

JS:Günaydın Minho

M:Bi mesaj attık diye yüz vereceğimi sanma aptal!



YA SELAM VERMİŞİM İŞTE BE!CİDDEN KALBİMİ KIRIYORSUN YA!APTAL!

Sinirle merdivenlerin kapısından geçmiştim.Gözlerimden alev fışkırıyordu.Sınıfa girmemle kafamı sıraya gömmüştüm.Neden böyle olmak zorundaydı ki?Biraz daha,bilmiyorum.Hemen Felix koşarak yanıma geldi.

F:Noldu lan!İyi misin gözlerin öldürücü bakıooooo?

Jeongin ve Seungmin ikiliside yanımıza geldiğinde olayları anlatmıştım.Bir yandanda Felix bana sarılıyordu.

S:Aptal bu çocuk!Kendini ne zannediyor!?

J:Boşver takma onu artık!

Onları haklı bulup herkes sırasına geçmişti.Ders başlamadan önce telefonuma mesaj geldi.

Minho:Özür dilerim Jisung,sinirliydim kusura bakma

Cidden bu sefer affetmezdim.

Jisung:Özür dilemenin faydası yok.Her sinirinde bana bulaşıyorsun.''Sorun değil Minho'' dememi bekleme!

Telefonu sinirle masama koydum.İçeri giren Minhoyu duymuştum  ama kafamı sıradan kaldırmadım.Ona aşşırı sinirliydim.

M:Jisung iyi misi-

J:Konuşma benimle!

Çok sert çıkmıştım biliyorum ama kalbimi kırmıştı sonuçta.Sınıftakiler bize çok değişik bakıyorlardı.Minho onlara öldürücü bakışlar attıktan sonra herkes kafasını başka yöne çevirdi.


Yemekhaneye indiğimizde Minho birisiyle konuşuyordu.Tanrım tam önümde bende sert ittirip ilerlemeye başladım.


*************

Günler geçtikçe ne Minhoyla konuşuyordum ne de düzgün davranıyordum.Tam bi huysuz ergene dönmüştüm.Arkadaşlarım hariç herkesle eskisi narşn ses tonumla konuşmuyordum.Artık beynimde kararlaştırdım ve ben Lee Minho'dan hoşlanıyordum. Ama artık kalbimi kırmasına izin vermiyeceğim...

********************

Ertesi gün okula daha enerjik gittim.Ama yine kimse ile konuşmuyordum.

Defterime birşeyler kararlaştırıken Seungmin yanıma geldi.

S:Hey Jisung!Böyle yapmamalısın üzme kendini artık!

JS:Üzmüyorum Seung,ben böyle iyiyiyim.



Okul çıkışı kimsenin gitmediği bi parka gittim.Tanrım bu sırarlar hava çok soğuk oluyor.

Summertime Sadness / MINSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin