İHİHİHİHİ BAŞLIOMMM
Bankta otururken telefonuma bi anda mesaj gelmişti şaşırmıştım çünkü annemdendi.Annemle 3 aydır konuşmuyorduk.Güzel birşey olduğunu düşündüm ve mesaja tıkladım.Mesaja tıklamamla gözyaşlarım yerlere süzülmeye başlamıştı çoktan.Mesaj aynen şöyleydi;
Annem:Jisung artık nereye gidersen git!Umrumuzda değilsin!Seni evlatlıktan reddediyoruz!
TANRIM CİDDEN Mİ!BEN HER AN ONLARI DÜŞÜNÜRKEN BÖYLE DEMELERİ!SİZDEN NEFRET EDİYORUM ANNE!NEFRET EDİYORUM!
Hıçkırıklarım çoğalmıştı.Parkta bir tek benim sesim vardı. MALSIN JİSUNG SEN!
Ellerimle yüzümü kapatmış şekilde ağlarken yanaklarımda iki el vardı.Kafamı kaldırmamla Minho olduğunu gördüm.O anki anla ayağa kalkıp Minhoya sarılarak ağlıyordum.Bir anda kar yağmaya başladı.İkimizde şuan olanların tadını çıkarıyorduk.
M:Hey Jisung!
Kafamı omzumdan kaldırdığımda ona baktım.
M:Bir japon efsanesine göre ilk kar aşk getirirmiş
Ona bişey demeden ağlamama devam ettim.
Artık üşümüştüm.Çünkü üstümdekiler o kadarda kalın değildi.
J:M-m-m-minho b-b-ben eve gitsem i-i-iyi olacak.
Soğuktan artık konuşamıyordum.
M:Evde tek yaşadığını duydum.Bu akşam benim misafirimsin.
Ne desem yararı olmayacaktı.O yüzden başımı aşağı yukarı salladım.
Aklıma geldikçe gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu.
Minho her defasında gözyaşlarımı siliyordu.Tek anlamadığım nokta vardı.Bana neden bu kadar yakın davranıyordu ki?Ben ona bu kadar sert davrandığım halde.
Daha sonra marketten bir şeyler alıp eve gittik.
Evde otururken bana ayıcıklı eşofman ve ayıcıklı sweat-tshiört vermişti.
M:Aman tanrım Jisung,çok tatlı görünüyorsun.
Gülümsemekle yetindim.Olanları sorduğunda ona mesajı gösterip anlatmıştım.Bu çocuk neden bu kadar tatlıydı.Sesi narin çıkıyordu.
Yemek yedik ve film izliyorduk.Ben Minhonun tam dibindeydim.Minhoda o güzel damarlı elleriyle saçlarımla oynuyordu.Benim ise hoşuma gitmişti.Ona kendimi daha da yakınlaştırdım ve onunda hoşuna gitmiş olmalı ki o da kendini bana yaklaştırdı...
Yatma konusunda ben Minhonun yatağında yattım.Yastıklar resmen ''MİNHO KOKUYORUM JİSIUNG!''diye bağırıyordu.Minho ise yer yatağında uyuyordu.
***********
Sabah uyandığımda Minhonun bana sarılmış olduğunu gördüm.Şaşkınlıkla ona bakıyordum.O çok harikaydı.Bi anda gözlerini açtığında korktum.Beni geri yanına çekti.
M:Jisung dün akşam sayıklayarak ağlıyordun.Sana kıyamadım yanına geldim.
Sadece gülümsedim.Bana kıyamamışşş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness / MINSUNG
Short Story''Bu bizim şarkımız olsun mu Jisungum?'' Smut yok Küfür yok Argo azda olsa var Yan shipler:Chanmin,Hyunlix,Jeongbin