"Kazık"

276 19 7
                                    

Ertesi sabah Seda ağlayarak beni arayınca Beyzayı' da kaptığım gibi giitim evlerine. Aşşağıda ki parkta Sedayı bekliyorduk.Çantasının kulpunu tutmuş kaldırım ve yaya geçidini ayıran küçük taşların üzerinde yürüyordu.Suratı asık bir şekilde bizi görünce yanımıza gelmeye başladı daha gelmeden Beyza koşarak gitti sarıldı. Sedanın sarılmayı çok sevdiğini hepimiz biliyorduk.

"Ne oldu"

"Annemle babam yine kavga etmeye başladı" dedi sol gözünden akan bir damla yaşı silerek.İlk damla sağdan akıyorsa mutluluktan soldan akıyorsa üzüntüden derlerdi hep. Seda ota boka üzülen biri değildi ama söz konusu anne ve babasıysa ondan depresifi olmuyordu. Devam etti konuşmasına göz yaşları hızlanırken "Bu sefer ki daha şiddetliydi benim orada olup olmama mı bile umursamadılar. Sürekli kavga etmelerinden bıktım" .B.F grubundan birisi üzüldüğünde sanki benim derdimiş gibi iki kat daha fazla üzülüyordum. Bende en sıcak sarılmamla katıldım onlara. Seda'nın anne ve babası şiddetli bir geçimsizlik yaşıyorlardı ama seviyorlardı birbirlerini . Ama sevgi onları daha ne kadar tutabilirdi ki saygı söz konusu olmadıkça.

"Elbet buda geçer be bu zamana kadar hangi dertler bitmedi ki bu da geçer elbet" dedim "Beraber atlatırız"

"Beraber bir çözümünü buluruz" dedi Beyza gülerek "Tıpkı bir pandaya benzedin aynı kız rümelerin akmış"

"Hadi ya bende ağladığım belli olmasın diye sürmüştüm .Çok mu kötü" çantamdan çıkardığım ıslak mendili uzatım.

"Hem kızım B.F'nın ikinci kuralı neydi"

"Ne olursa olsun her daim birbirine yardım et" dedi gülerek ekledi ardından "İyi ki varsınız"

***

Sınıfta hep birlikte favori mekanımız öğretmen masasının orada toplaşmış saçmalarken. Kapı açıldı gürültülü bir şekilde Mert girdi ateş saçan gözleriyle ardından diğerleri. Tabi bizim bunları görmemizle gülmemiz daha çok şiddetlendi.

"Biz sizi tuvalete yatar gelmezler diye bekliyorduk."

"Tuvaleten nasıl çıktınız"

"Dün ki haliniz çok komikti aklıma geldikçe gülüyorum" . Sırasıyla Sena,Sümeyra ve Beyza konuşmuştu onların bize daha önce söyledikleri sözleri biraz değiştirerek geri iade ediyorlardı. "Çok komik" dedi Görkem sırasına geçerken "Tabii ki komik".

"Biz size her an her şeye hazırlıklı olun demiştik" dedi İrem sağ omzuna bakıp artist bir şekilde çırparken.

***

Biyoloji dersinde not tutarken hocanın komik sanıp (!) yaptığı espiriye Seda ve İrem gülerken . Onlara "Hocam ödev vardı" diyen kıza atılan bakıştan attım.

"Kapasiteniz ancak bu espiriye çalışır zaten " diyerek ortamın gerilmesine neden olmuştu Berkan

Beyin FakirleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin