-3 bölüm- "Kurallar bozuldu "

235 18 5
                                    

"Günaydın" 'n' leri uzatarak girdi sınıfa Seda mutlulukla.

"O ne lan küfür gibi 'günaydın' valla benim için şuanda ayan bir şey yok" diye cevap verdim kafam sıramdayken.Dün hepimiz oldukça yorulmuştuk.

"Günü ayı bırakında ben çok acıktım ulan" diye bağırdı Sena

"Bu saate hangi bize işkence etmek isteyen insan okul koyar ki" dedi Beyza gözleri dolarak. İrem kafasını yaklaştırarak Beyza'nın bu haline sevişen iki maymun görmüş gibi baktı "Bize işkence etmek isteyen insan " deyince Sümeyra daha da doldu gözleri "Özel gününde misin lan?" dedi tabi bunu söylemesiyle kahkahaya boğulmamız bir oldu gülmemiz durunca Seda durun geliyor dedi ıkınırmış gibi.

"Yok kanka özel değil öz-ayak gününde " dedi çok komik bir şeymiş gibi kendi espirisine(!) kahkaha atmaya başladı.

"Siz kaçın ben gülerim"

"Açın camları ben bu acıyla yaşayamam"

"Gülmeyi unuttum teşşekürler".Sırasıyla ben,İrem,Sümeyra beğenmediğimizi apaçık bir şekilde belirtmiştik.

"Komik değil miydi kız Merve?" dedi Seda bana bakarak.Ben tam cevap verecekken Sena girdi araya

"Kanka bunu annesi doğurmamış yanlışlıkla sıçmış" ciddi bir şekilde bakıp Seda hariç hepimiz kahkaha atmaya başladık. Seda "Ay götüm güleyimde boşa gitmesin" deyip burun kıvırdı hemen ardından "Siz iyice ergenleştiniz ben diğer sınıftaki kankilerimin yanına gideceğim" .Hemen ardından kapıya yöneldi."Senin tek kankaların biziz gerizekalı" dedim bende o da "Doğru neyse ben kantindeyim" dedi

Tam kapıyı açacağı sırada Berkan içeri girip Sedaya çarpması Sedanın yerle öpüşmesi bir oldu.Hepimiz bir anda ayaklanıp yanlarına yönelirken.Berkan onu yerden kaldırmıştı bu sırada diğerleride sınıfa girmişti.Sedanın durumunu anlamamış gibi gözüküyorlardı.

"İyi misin?"

"İyiyim" deyip bize baktı Seda saçını bize doğru savuturup bir 'hıh' sesi çıkartarak yanımızdan uzaklaştı az önce için bize trip atıyordu "Dur kanka kantine gidiyorsan elin boş gitme beni de götür" diyerek zıplaya zıplaya yanına gitti Sena.Gözlerimi diğerlerine doğru çevirdiğimde Görkemle göz göze geldim ama çok kısa sürmüştü bu gözlerimi hemen başka tarafa çevirdim .Utanıyordum sanırsam birazcık.Ağlamak utanılacak bir şey değildi ama utanıyordum işte.Sırama geçip oturdum.

***

Yaklaşık iki saatir işkence görüyordum resmen. Artık dayanamaz hale gelmiştim , bitmiştim...yorulmuştum. İngilizce dersi gençliğimi çürütmüştü.Derin bir 'off' çekerek kafamı sıraya koyup camdan dışarıyı izlemeye başladım. Aynı zamanda kızları dinliyordum.

"Kanka fuck ne demek diye sorsana hocaya" dedi Sümeyra kime dediğini anlamamak zor değildi yine Sedayı kekleyeceklerdi. Çünkü aramızdaki en safımız oydu. Eski sevgilisin 'kanserim ve son evresindeyim son günlerimi seninle geçirmek istiyorum' yalanına bile inanmıştı. Biz olmasak sonun kötü biteceği bir yalandı bu.

"Ya oldu küfür o be sorayımda rezil mi olayım" dedi Seda tahmin ettiğim gibi .Ama olmadı bu kez.En sonunda öğretmen hepimizin sıkıldığını anlamış olacak ki "Sıkılan el kaldırsın" dedi on iki kişi birden ellimizi kaldırdığımız anda teneffüs zilli çaldı. "Zaten zil çaldı" deyip anıra anıra gülerken çıktı sınıftan.Beyza gözlerini büyüterek döndü arkasına "Bilerek yapıyo ulan resmen".

Beyin FakirleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin