<1>

200 22 4
                                    

Çalan alarmımla gözlerimi herzamanki gibi kötü bi güne açtım.Ben Kim Seungmin 18 yaşındayım.Bu sene lise son oldum.Neyse. Üstümü değiştirip aşağı indim.Babamla beraber yaşıyorum.Aslında yaşıyorum denmez.Çünkü geçeleri içip sokaklarda sızıyor.

Kahvaltımı da yedikten sonra çantamı alıp çıktım.

Okula vardığımda zorbalara gözükmemek için diğer öğrencilerin arasında yürüyordum.Kimse varmı diye başımı kaldırmıştım.Kaldırmaz olaydım.Karşımda Jay,Jungkook ve Kai (Çok güzel salladım) duruyordu. Hemen sıvışmaya çalıştım ama çok geçti.Ordan uzaklaşmaya çalışırken Jungkook (Bi arkadaşımın gıcığına Jungkook diğerlerine göre daha fazla zorbalık yapıyo) beni çantamdan yakalamış,ve "Oo nereye Seung,selam vermek yokmu" demişti.Ama ben bi mallık yapıp, Çek ellerini çantamdan demiş ve sınıfa gitmiştim.Böyle birşeyi nasıl yapabilirim ben!?

Dersler sonunda bitmişti.Eve doğru yürüyordum.

Eve girip kapıyı kapattığımda zil çalmıştı. Acaba kim? Açtığımda önümde bir paket duruyordu. Neyin nesi bu? Paketi içeri alıp açmaya çalıştım.

On dakikanın sonunda açmayı başarmıştım.
Paketi açtığımda içinden bir flashbellek ve bir not çıktı. Notta *Flash'ı aldık efendim*
yazıyordu. Hemen bilgisayarı açıp flash'ın içinde ne olduğuna baktım. İçinde bi video vardı. Meraklı olduğum için hemen açtım.
Sandalyeye bağlı bir adam vardı. Heryeri kandı.Yanındaki adam da kafasına silah doğrultmuştu. Biraz daha izledikten sonra videoda silah sesi duyuldu. Adam diğer adamı öldürmüştü.Hemen bilgisayarı kapattı.Bunu polise vermeliydi.Hemen üstümü değiştirip çıktım.Hemen varmak istiyordu.Okuldakilerle karşılaşmak en son istediği şeydi zaten.Havaya baktığımda baya kararmıştı.Ara sokaklardan daha çabuk varacağımı düşünerek ara sokağa döndüm.Ama yol ben yürüdükçe ıssızlaşıyordu.Arada tek tük insan geçiyodu sadece.Bir ara yürürken flash'ı yere düşürdüm.Fakat dikkatimi bir şey çekti. Yanımdan geçen adam bana canavar görmüş gibi bakıyordu. Bense önemsemedim ve belleği alıp yürümeye devam ettim. Adamın hala bana baktığını hissediyordum. Ben de adımlarımı hızlandırdım. Biraz sonra nefeslenmek için durmuştum ki adım sesleri duydum. Yoldan geçen biridir. Ardından önüme biri geçti. Baya korkmuştum. Arkamı döndüğümde ise birinin daha olduğunu gördüm. Birden koşmaya başladım ama adamlar beni yakalamıştı ve burnuma bir şey bastırdıklarını hissettim sonrası karanlık...



- İlk bölüm bittiğğ, umarım beğenirsiniz.Bay

You are...Mafia! -ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin