Sellemeğğğ
~Şu an hareket edemiyor durumdaydım. Odanın içi hala ısınmamıştı. Zaten ısınacağını düşünmüyordum. Ölmem için iyi bir fırsat aslında.
Yazardan anlatım
Seungmin bunları düşünürken odaya iki kişi geldi ve seungmin'im kelepçeli ellerini açtılar. Seungmin ise sadece onların ne yaptıklarını izliyordu. Birden Seung'u ayağa kaldırdılar. Seung vücuduna yayılan acıdan dolayı yüzünü buruşturmuştu. Adamlar Seungmin'i bir yere götürüyorlardı.Onlara karşı direnecek bi gücü kalmamıştı. Adamlar birden durdu ve Seungmin'i bir odanın içine ittiler. Ardından odaya iriyarı bir adam girdi ve Seungmin'in karnına tekmeler atmaya başladı. Seung acıyla kızranıyordu. Bir süre sonra adam onu ayağa kaldırıp yüzüne yumruk attı. Seungmin bu darbeden sonra kan kusmaya başladı. Adam biraz onu izledikten sonra sırıtıp odadan çıktı.
Seungmin'den
Göz kapaklarımı hafifçe araladım. En son yediğim darbelerin acısından bayılmıştım. Odada belki bişe bulurum umuduyla gözlerimi gezdirdim. Birden gözüm bir şeye takıldı. Odada bir ilk yardım çantası vardı.
Tüm enerjimi kullanıp topallayarak da olsa yürümeyi başardım. Yardım kutusunu açınca pansuman aletlerini çıkarıp kendime pansuman yapmaya çalıştım. Ama canım çok yanıyordu. Ben acımla can çekişirken odaya biri girdi. Evet,içeri Chan girmişti. Girdiği anda öfkeyle beni süzmüş, "Ne cürretle böyle bir şey yapmaya kalkışırsın!" diye bağırmıştı. Chan, Seungmin'i yakasından tutarak kendisiyle aynı boya getirmişti.
(S) Benden ne istiyorsun ki, bırak beni gideyim, yemin ediyorum kimseye bir şeyden bahsetmicem,zaten bahsedecek kimsem yok.
Chan'in o an empati duygusu kalbine hücum etmişti. Çocuğa gerçekten acımıştı(C) Peki, ama en ufak bir hatada ne olduğunu anlayamadan ölürsün.
Seungmin'in gözleri parladı. "Teşekkür ederim, teşekkür ederim" diyordum. Hızla oradan çıkıp kendimi dışarı attım. Koşarken bağırıyor,ÖZGÜRÜM! diyordum.
Zaman atlamasııı
Eve vardığımda ayaklarımı hissetmiyordum
Kapıya doğru ilerlerken izlendiğimi hissediyordum. Tam kapıdan içeri giricekken "Demek geldin ha?" Dedi bi ses ve beni yakamdan tutup içeri çekti.~Chan'dan
Seungmin'i izlerken birden bir elin onu içeri çektiğini gördüm. Hemen arabadan inip eve doğru yürüdüm.
~Seleme nası yerde bitirdimm bu arada skz'nin ilk kız üyesine yb yazmaya çalışıyom ilham perilerim yok bu aralar. öptümm