•Capitolul 8•

39 0 2
                                    


AU DAT  cu pumnii și și-au pus spatele împreună, cinci băieți s-au apropiat de fiecare parte.

_Ce se întâmplă? se pare că ai ratat-o - spuse unul din Moebius.

idiot – spuse fata, dându-i o lovitură de tip Mikey, doar mai sus, doborându-l dintr-o lovitură.

Ceilalți s-au enervat și mai tare și s-au dus împotriva lor. Cei doi tineri s-au luptat în coordonare.Toți i-au văzut cu frică pentru ca fata sano era ca un fluture.Mișcările erau delicate dar puternice și rapide.Wakasa și-a făcut dreptate porecla pentru că viteza lui era ca cea de leopard. Lovituri, lor erau intacte si puternici,la urama urmei erau la un pariu dar un tipat a alertat fata.

_draken!!- fata s-a întors și s-a uitat la Ken care se afla într-o baltă de sânge și a deschis larg ochii.

_Haide - spuse Wakasa – așa că amândoi  doi veți începe să vă apropiați de unde erau Draken și Takemichi.

_Kenny, la naiba, nu din nou”, a spus fata, punând presiune pe pieptul lui draken ,cu ochii plini de lacrimi.

Wakasa i-a lovit pe cei care au încercat să se apropie.

___Takemichi ți-l încredințeaz pe Ken-chin!!- a strigat Mikey

_La naiba, puștiule, cât timp va dura ambulanța - spuse Wakasa  uitându-se la Takemichi

_Nu știu, va trebui să ne apropiem, eu sunt Takemichi Hanagaki – spuse el prezentându-se repede.
_Ok takemichi ajută-mă să-l ridic wakasa vino cu noi - spuse Yn luând unul din brațele lui Draken și punându-l peste umăr Takemichi a imitândo .

Cei doi încercau să se apropie, dar pe  stradă au apărut Kiyomasa și „prietenii” lui.
_Ambulanța este aproape de aici – au spus Emma și Hinata

_La naiba, emma, nu ți-am spus să pleci de aici și să iei fata cu tine – spuse fata cu părul negru ,lăsându-l pe Draken întins pe asfalt .Ea și Wakasa erau obosiți, Takemichi nu era atât de bun la luptă și Draken era rănit și nu o lăsa pe Emma sau pe fata să se lupte in niciun caz .

____ rahat – șopti takemichi.

Takemichi a fost hotărât și a început să lupte împotriva lui Kiyomasa. Cei care erau acolo și îl cunoșteau pe băiat au început să parieze dar Kiyomasa i-a străpuns mâna lui Takemichi cu un cuțit dar acesta nu a cedat  nicio clipă.Yn se uită cu atenție la Takemichi și îsi șoptise.

_Ești ca el- a spus ea in șoaptă, cu un zâmbet și cu lacrimi căzând din ochi

_O să pierzi din nou, Takemichi,- spuse Kiyomasa zâmbind larg

_ N-o să piardă, ticălosule, spuse Draken, -pun pariu pe o mie de yeni pentru Takemichi.
_ pariez pe  trei mii de yeni pentru takemichi, -spuse Emma.

—Eu pariez pe cinci mii de yeni pentru takemichi, spuse Hinata.
_În acest caz, voi paria și eu zece mii de yeni pentru takemichi- adauga  yn zâmbind, uitându-se la takemichi.

_Atunci eu voi partea pe  douăzeci de mii de yeni pentru takemich,-, a spus Wakasa cu un mic zâmbet viclean.

Takemichi hanagaki a câștigat

Prietenii lui Takemichi au venit să ajute, între timp a sosit ambulanța, fata cu părul negru a plecat cu Wakasa și Emma și Takemichi au plecat în ambulanță, Mikey fiind lângă ambulanță.

Acum toți așteptau vești de la Ken Ryuguji care era operat.

_Rudele lui Ryuguji Ken - a spus doctorul, iesind, toata lumea a fost atenta - baiatul a iesit foarte bine dupa operatie. .Toți au țipat în afară de yn  Wakasa și Mikey, cei trei în schimb au fost tacuti .

_il putem vedea - a întrebat Emma tremurând.

_Din păcate în acest  moment nu il veti putea vedea pentru ca este anestezie .
Fata cu părul negru și-a văzut fratele plecând și l-a urmat.

_așteaptă-mă aici, te rog - a spus tânără și a început să merg după fratele său.
Fata s-a uitat la el în timp ce se rezema de perete și în timp ce aluneca la fel ca lacrimile lui, fata s-a apropiat să-l îmbrățișeze.

_Eram așa de  îngrijorat că-l pierd pe Ken-chin- a spus el, îmbrățișându-și sora.

Time skip

_Înca îmi  vreau cina – spuse Wakasa, râzând langa yn

_Ce crezi despre ziua de mâine, waka? a spus el zâmbind.

_M-aș iubi Reyna - spuse Wakasa fericită

_ok atunci , leopard alb ne vedem - spuse fata intrand in casa dar s-a intors că sal îmbrățișeze  pe Wakasa.

_multumesc, mi-a placut aceasta zi bine, înainte de chestia cu Kenny.

Băiatul a zâmbit și a răspuns îmbrățișarea.

_Mi-a plăcut și mie compania ta – spuse el, despărțindu-se de îmbrățișare, uitându-se în ochii fetei .

Cei doi s-au apropiat până când buzele lor s-au topit una in  alta .Fata a îmbrățișat gâtul lui băiatului iar el ia înconjurăt talia cu mâinile lui .Sărutul a fost pur fără nicio altă intenție.Cei doi si-au spus cat de mult s-au iubit si cat de mult  timp țin unul la celălalt.. Fiind îndrăgostiți unul de celălalt, s-au sărutat cum au vrut, s-au despărțit din lipsă de aer.

_Ne  vedem mai târziu spuse yn roșind la fel că o mașină de pompieri .

Fata a intrat în casa ei și s-a rezemat de ușă.

_La naiba, te iubesc atât de mult Regina mea/leopardul meu- au spus amândoi, singurul păcat a fost  că niciunul dintre ei nu l-a ascultat pe celălalt.

_________________________________
Capitolul este necorectat.
Sper  mult că va plăcut surprinza cu sărutul 💗

<.Save us from hell. the greatest of the sano>.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum