•Capitolul 9•

49 2 5
                                    

(Capitolul este necorectă )

|•o călătorie în
trecut•partea¹•|

YN stătea liniștita in camera ei liniștita dar geamănul ei venise peste ea și îi distruse liniștita că să o întrebe dacă îl va însoţi la o luptă între bande.
Fata nu înţelegea de ce fratele ei voia să meargă la o bătaie între bande dacă era groaznic la lupte de vreme ce scăpa de la antrenamentele bunicului său dar ea încă a fost de acord să plece.Nu voia ca fratele lui să ajungă de rahat .

Cei doi ajunseseră deja la luptă și Shinichiro încerca să o evite sau așa părea, fata doar state și urmărea totul din spate.
_ASTEPTAȚI ! - spuse Shinichiro si toti membrii bandei s-au intors sa-l priveasca.
_Nu este necesar sa recurgem la violenta, de ce sa nu unim forțele si sa facem ceva mai bun?

Toți membrii bandei avea o fata de de genul: „Ce e în neregulă cu tipul ăsta?" Niciunul dintre ei nu știa.
Un tip a încercat să meargă împotriva lui Shinichiro, dar înainte de a-l atinge, deja îl alungase de la Shinichiro.Toată lumea o privea uimită pentru că era ciudat să vezi o fata luptând atât de bine.

_data viitoare când te apropii de fratele meu așa o să-ți rup brațul - spuse ea rece și cu o privire amenințătoare un fior i-a străbătut pe toți, dar ia provocat lui Imaushi o curiozitate de nestins .

Din acea zi, Keizo Arāshi și Wakasa Imaushi au început să-l urmeze pe Shinichiro Sano, precum și pe sora lui Yn Sano

_______________________________

Știu că este scurt dar chiar nu am timp sa scriu deloc . Vreau sa va mulțumesc pentru susținere .

<.Save us from hell. the greatest of the sano>.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum