Böyle yazıları fazla görmezsiniz.
Vote sınırı dolunca yeni bölüm gelir.
İyi okumalar.
Kimin eli kimin sikinde mom?****
"Çocuklar napıcaz"
Diyen annemle kendime geldim.
Çözüm yolu belliydi teklifi kabul etmeliydik.Barlas söylediğimi dile getirdiğinde ona minnettar bakışlar attım.
Annem bunu kaldıramayabilirdi."Meliha teyze merak etme, altı üstü bi kızla bi erkek çocuğunu koricaz.
Ne kadar zor olabilirki?"Diyerek alayla konuşan melihle hepimiz onaylayan mırıltılar çıkardık.
Annem sonunda iina olmuş olcakki trip atarak içeri gidip yemek hazırlamaya başladı.
Annemin yanına giderken duyduğum sonsöz can'dan gelen
" başımıza büyük bi bela aldığımızı hissediyorum"du.
****
"Öhü öhü"
Yalandan öksürerek dikkatleri üzerine toplayan küçük kıza baktım,Bize bu kızın 22 yaşında olduğu söylenmişti ama sanırım karışıklılık olmuş çünkü bu adam en az 20 lerinde duruyodu.
" efendim biz sizin yeni güvenliğiniziz bizi babanız faruk bey yolladı"
Dememle kız olan konuştu.Ben sare buda kardeşim yağız,
Bide ablamız var beyza.
Anladım manasında kafamı salladım."Bu yanımdaki barlas diyer yanımdaki cem, karşınızdaki melih solunuzda duran furkan bende ali"
"Memnun oldum ayol hepinizde meteor"
Hepimiz ona şaşkın bakışlar atarken elini ağzına kapatıp.
"Ayy bunu söylememeliydim, ama neyse söyledim gitti ne bakıyosunuz be hiç aynaya bakmadınızmı"
Deyip bizi hiç siklemeden ağzındaki lelipopunu büyük bir iştahla yalarken
Zıplıya zıplıya gitti.Biz onun arkasından bön bön bakarken ben hala bu ayı nasıl 18 yaşında olurda o prenses 22 yaşında olur diye düşünürken birden gelen sesle düşüncelerimden çıktım.
"MERHABA BAYANLAR BAYLAR,GÖSTERİ BİRAZDAN BAŞLAR."
"SAHNEDE BİR YILDIZ VAR,OYUNCULUKLA ALDI OSCAR."
"KENDİSİ SİNİRLİ BİRİ, AGRESİF AMA SİHİRLİ ,BAKTINMI KALIRSIN ONDA AKLINDA PATLAR BİR BOMBA"
"Bİ BİLDİĞİMİZ VARDA KONUŞUYORUZ BURDA"
"O ŞİMDİ SİNDİRELLA ÖZÜNDE SİNSİRELLA KARARLI AMA ZARARLI HEP ATARLI BİR MOĞOLLA,
YÜZÜNDE MASKESİYLE GÜLÜMSÜYOR HAFİFÇE ""KISKANIRDI GÖRSE MONALİSA"
biz daha nolduğunu anlamazken sera koltuktan aşşağı inmiş herkeze
' ne vakıyon amk'
Bakışları atıyodu.O sırada kapı çalmasıyla açmak için giden hizmetli çığlık attı.
Keyiflendim farukcuğa güzek bi ders olucaktı.
Buraya gelmeden 1 gün önce anlaşmadan sonra yazardan:
Ali,barlas,can ve furkan aklındaki fikir için can atarken melih bunu inatla onaylamıyodu.
Sebebi ise masum bi cana kıyıcak olmalarıydı.
Hernekadar ikna etmeye çalışsalarda melih onaylamayıp napıyolarsa onsuz yapmalarını söylemişti.
Bunun üzerine onları koruma olarak almak için zorlayan faruk'a iyi bi ders olucaktı.
****
Depoya gelmişlerdi hepsi içindeki az da olsa olan suçluluk duygusuyla konuşamazken, içerde olan faruk'un en yakın dostu cemal ölümünü bekliyodu.
İlk içeriye giren barlas oldu.
Hemen işini bitirmek istiyodu arkasından ali ,furkan ve cem girerken barlas testereyi almış işi acaleye alıyodu.
Barlas hiç ses etmeden cemal'in yanına geldi ve cemal birden kahkaha atmaya başladı barlas nolduğunu düşünürken cemal'in sözleriyle olduğu yerde kaldı.
"HAHAHAHA! Çok teşekkür ederim"
"Beni öldürüceğiniz için size minnettarım"
" beni kraliçenin azabından kurtarıcağınız için size ÇOK ÇOK ÇOK MİNNETTARIM"
Barlas ona baktı "kraliçe kim?" dedi sert sesiyle.
Cemal sanki endişelenmişde birinin onu yakalamasından korkuyomuş gibi etrafa bakındı kısık bi sesle.
"Onun yerine geçmek isteyen çok oldu,
Halada var,ve işin tuhafıda k8mse onu tanıyamıyo""Kim KRALİÇE" dedi artık dayanamayan ali.
Cemal kafasını delirmiş gibi iki yana salkayarak .
"Yo, yo ,yo ,sizde sizde onlar gibi yapıcaksınız,tanimicaksınız anlamicaksınız,"
Sonra birden durup onlara baktı.
"Kraliçe adalettir"dedi.
"Her nekadar kimse kabul etmesede o bu çocuk yaşında her kezi kandırdı"
Kahkaha atmaya başladı birden delicesine bağrıyodu, sonra birden hüzünlendi.
"Annesi "dedi tıslayarak.
Ona inanmayın.
Sonra birden elektirikli testereyi açıp
Kahkaha atarak uzuvlarını parçalamaya başladı.Hekez bunun karşısında ona şok opmuş şekilde bakarken melih kraliçenin kim olduğunu düşünüyodu.
Eyer kimse bırak ülkeyi dünyayı yönettiğinden emindi.
'Eh sonunda bu kraliçeyi ilk duyuşu değildi'
******
Ali'den:
Kapıden giren kadına şokla bakarken onun"Sevgilim!"
Diye bağırıp kucağıma atlayıp dudağıma yapışmasıyla değilde sare'nin.
"VAY ANAM BABAM bu nasıl bir endam"
Demesiyle sıçtığımı anlamış oldum tabi sare'nin.
"Arka odaya geçin beyza'cık canlı porno şu an tercihim değil,onun yerine esmer afetlerle uğraşıyorum"
Demeside cabası.
Bölüm kısa oldu ama karakter tanıtımınıda şimdi atıcam.
Bu arada kraliçe kim?
Ali
Barlas
Furkan
Melih aşkım
Cem
Sera
Yiğit piçi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERD/DADY/+18
ChickLitana karakterlerin arasında yaş farkı olucaktır. ana fikir dady olsa bile yanında küçük ailevi kaoslar yaşanabilir. ******** kimin eli kimin kimin sikinde mam?