Tekrardan Merhaba arkadaşlar inşallah hikayemi begenmissinizdir.Iyi okumalar.
Odama geçip yatağıma uzandım. Ve kafamı yastığa koymamla uyumam bir oldu.Üvey annemin sesiyle yataktan fırladım
"Arya çabuk aşağıya in" diye bağırdı.
Ben ise kızgın ve uykulu bir şekilde aşağıya indim.Ve üvey anneme dönüp;
"Ben yukarda uyuyorken sen niye bağırıyorsun"dedim.
O da umursamaz bir şekilde
"Ben sana 10 dakka sonra aşağıya in dememişmiydim".dedi soğuk bir sesle.
"Ben ne zaman istersem o zaman aşağıya inerim"dedim.
Ve üvey annemi dinlemeden kapıya doğru ilerledim ve kapıyı sertçe kapadım. Bahçemizde bulunan salıncağa oturup düşünmeye başladım acaba bende mi? Hata var yoksa üvey annem olacak kadın damı?Beni kimse anlamıyordu belkide buralardan kaçmalıydım dedikten sonra üvey annemi yanımda gördüğümde ödüm patladı,acaba söylediklerimi duymuşmıydu?Üvey anneme dönüp
"Ne işin var burda"dedim.
"Bu evden kaçmak yok"dedi sert bir şekilde.
"Tamam"deyip geçiştirdim.
"Sana güzel haberlerim var"dedi üvey anne takıntısı.
"Ne oldu bu evden gidiyomusun?"dedim mutlu bir şekilde.
"Tabikide gitmiyorum Arya"dediğinde hayallerim suya düştü.
"O zaman iyi haber ne"dedim.
"Bizimle artık birisi daha yaşayacak"dediğinde meraklanmıştım.
"Kim"dedim meraklı bir şekilde.
"2 saat sonra burada olur geldiğinde görürsün"dedi bende iyice meraklanmıştım.
"Evet Arya şimdi içeri gel konuşmamız gereken konuyu konuşalım"dediğinde mutsuzluğa kapılmıştım.
Içeriye geçip koltuğa oturdum üvey anne bozuntusuda koltuğu oturduğu zaman konu açılmıştı bile
"Evet arya neden okuldan erken çıktın ve neden kavga ettin"dediğinde şimdiden mahvolduğumu anlamıştım.
"Kavga etmemin nedeni Ediz denen çocuğun benim peşimi bırakmaması ve yapmadığını bırakmadı"dedim.
"Ne yaptı ki o çocuk sana"dedi
"Kahve makinasında önüme geçti,üstüme kahve döktüm."dedim.
"Peki neden okuldan erken çıktın"dedi.
"En yakın arkadaşım bana bağırdı sinirlerim bozuldu ama senden bunları anlamanı beklemiyorum zaten"deyip odaya çıktım.
Hemen kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapamamla uyumam bir oldu. Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım çünkü aşağıda üvey annem birisiyle saatlerce gülüşüyorlardı artık sabrım tükenmişti ve avazım Çıktığı kadar bağırdım
"Biraz sesiz olurmusunuz?Uyuyamıyorumda"dedim ve yorganın altına saklandım. 10 Dakka sonra üvey annem kapıyı açıp içeriye girdi "gelebilir miyim?"dedi. Allah'ım şuan odamın içinde girebilir miyim?diyor. Ona ters bir cevap verdim "zaten girdin girebilir miyim"demene gerek kalmadı"deyip yataktan kalktım. Tam odadan çıkacakken üvey annem kolumu tuttu,sinirle üvey annemin kolumu tutan eline bakıp kolumu çektim "ne yapıyorsun"dedim sinirli bir şekilde. Yanımda duran kişiyi merak etmiyo musun?"dedi. Aslında merak ediyorum ama bunu belli etmek istemediğim için "hayır etmiyorum"dedim. "Olsun yinede ben sizi tanıştırayım,bu senin üvey kardeşin"
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ağzım açık kalmıştı inanmıyorum üvey annem yetmezmiş gibi bide üvey KARDEŞ bozuntusu çıktı off. "Üvey kardeş mi?"dedim. "Evet adı Melisa bu arada artık Melisa bizimle yaşıyacak ben onun Odası'nı düzenlemeye gidiyorum siz kaynaşın". "Merhaba"dedi Melisa. Bende kabalık olmasın diye "merhaba" dedim soğuk bir şekilde bir anda yatağıma fırlayıp uzandı "eeee film izleyelim mi?canım çok sıkıldı"dedi. Yaptığı bu hareket karşısında çok şaşırmıştım. "Benim odamda bu şekilde davranamassın"dedim. "Nedenmiş?" dedi. "Sana hesap vermek zorunda Değilim şimdi odamdan defol"dedim. Sinirli bir şekilde ayağa kalktı ve bana yaklaşıp kulağıma "Şunu asla unutma üvey kardeşim beni tanımıyorsun ve bence benim kötü halimi görmek istemezsin"diyip omzuma çarparak gitti. Allah'ım ya kıza bak dağdan gelmiş bağdakini kovuyo,egosu tavan yapmış kızın,bu kızla işimiz var.Telefonumun çalmasıyla irkildim ve telefonu komidinden alıp kim Arıyor diye baktım Belis arıyordu cevap verdim
"Alo"
Alo Arya"
"Efendim Belis beni azarlıycaksan hiç havamda değilim"
"Hayır sadece senle konuşmak istiyorum Arya 1 saat sonra Starbucks Coffee'de buluşalım"
"Tamam"deyip kapattım.
Üstüme ne giyicem diye düşünmeye başladım dolabımı açıp öylece dolabıma bakındım en sonunda karar vermiştim bir tane üstünde I'Don't Care yazan t-Shirt,yüksek bel dar pantolon,bordo converse,üstüme deri ceket ve hafif bir makyaj yaptım,saçlarımıda salık bıraktım ve işte hazırdım telefonumuda aldıktan sonra odamdan çıktım üvey anneme "ben dışarı çıkıyorum 2 saate gelirim"dedikten sonra merdivenlerden aşağıya indim tam kapıyı açacakken Melis önümü kesti ona 'yolumdan çekil' bakışını attım "evimizin prensesi nereye böyle"dedi Melisa "cehennemin dibini"dedim ve Melisa'yı kenara iterek kapı kolunu açtım ve kapıyı Sertçe vurup çıktım yanlız kızı öyle bi ittim ki kız yere düştü her neyse geç kalıcam hemen arabama doğru yürüyüp arabama bindim ve yola çıktım yolda giderken müzik açtım Gülşen-Bangır Bangır şarkıyı mırıldanırken gelmiştim bile. Şarkıyı kapatıp arabadan indim ve Starbucks'a doğru yol aldım içeriye girdiğimde Belis beni orda bekliyordu yanına gidip oturdum "eee benle ne konuşmak istiyosun"dedim. "Şey Arya bak sana karşı fazla tepki ver-"diyecektiki. Hemen sözünü kestim "Hep aynı bahaneler Belis neden orda bana bağırdın senden sadece bunun cevabını almak istiyorum"dedim. "Çünkü ben çok susamıştım ve elimdeki su şişesini alıp gitsin Ediz odununun kafasından aşağıya boşalttın değer mi?Değmez"dedi ne yalan söyleyim hafif bir tebessüm ettim çünkü söyledikleri komiğime gitmişti ben arkadaşlarımla fazla küs kalamıyorum hele bunlardan bi tanesi Belis olunca hiç küs kalamıyorum "hadi buraya gel Cadı"deyip kollarımı iki yana açtım oda hemen bana gelip sarıldım "yanlız daha demin uydurduğun bahaneyi yemedim baştan söyliyimde"dedim gülerek oda güldü. Ondan sonra yerine geçip bana "her zamanki mi?"dedi. Bende ona "her zamanki"dedim. Vanilla Cream almış geliyordu hemen bana uzattı içeceği ondan sonra baya sohbet ettik havanın karardığını bile fark etmedik hemen kalkıp arabalara doğru ilerledik "Belis bugün bizde kalkana kızlar günü yapalım Damla'yıda çağırırız dedim çok fazla Israr edince kabul etti annesinede haber verdikten sonra o kendi arabasına ben kendi arabama binip bizim eve geçtik. Arabaları park ettikten sonra "Belis Damla'yada ben haber veri-"diyecekken sözümü kesti "ben haber verdim geliyo"dediğinde çok mutlu olmuştum. Hemen kapının ziline bastım kapıyı açan Melisa oldu "sonunda geldin Arya" dedi sanki Babammış gibi "hı hı" deyip geçiştirdim. "Bu yanındaki kız kim"dedi Melisa. Ben cevap vermeden Belis cevap verdi "ben bi seri katilim"dedi gülmemek için yanaklarımın içini ısırıyordum. Melisa'nın yüz ifadesi çok kötüydü aldırmayıp hemen içeri girdik üvey annem merdivenleri inerken "Arya geç kaldın"dedi. "2 saate gelirim demiş-"sözümü kesti. "2 saate gelirim dedin gelmeden akşam saatin kaçı olmuş yoksun ve üstüne üstlük telefonuna cevap vermiyosun"dedi. "Eğer cümlemi bitirmemi bekleseydin açıklayacaktım 1 telefonlarına cevap veremedim çünkü şarjım bitmişti 2 konuşmaya daldığımız için Havanın karardığını anlayamamışız olamaz mı?"dedim bağırarak. "Bana sesini yükseltme Arya"dedi. Orda Melisa hanım ayaklarını sehpaya uzatmış elinde patlamış mısır bizi izliyo bide üstüne üstlük sırıtıyor,gözlerim dolmaya başlamıştı koşarak merdivenleri çıktım arkamdan Belis'de geliyordu. Odamın kapısını açıp içeriye girdim arkamdan Belis'de girdi hemen yatağa oturdum ve ağlamaya başladım Belis beni teselli etmeye çalışıyordu "Arya üvey anneni kafaya takma boşver"dedi. "Ya nasıl kafaya takmam Belis bide üvey annem yetmezmiş gibi bide bu üvey KARDEŞ çıktı başımıza. "Oradaki kız senin üvey kardeşin mi?"dedi Belis şaşırarak. "Maalesef"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YENİDEN
Roman d'amour18 Yaşında üniversiteye giden bir kız adı Arya annesi Arya 15 yaşındayken ölmüştür. 2 sene önce bir erkekle çıkmıştır ama o erkek Arya'yı bırakınca Arya'nın erkeklere karşı güveni kalmamıştır. Bakalım Arya'yı nasıl bir serüven beklıyor.