Jižní Korea 9. července 2395
,, Stejně nemůžu pochopit co se to tady děje"
Emily vešla do většího obývacího pokoje, jenž patřil mladému detektivovi, se dvěma hrnečky s horkými nápoji a přemítala nad tím, co se před pěti hodinami stalo.
,, Děkuju. No, přijde mi, že z případu sešlo, a z nějakého důvodu chtějí, sic nenápadně, ale zato rychle, případ uzavřít. " utrousil mezi malými doušky Taehyung.
Emily se mezitím posadila opatrně na pohovku vedle Kima, aby mu zbytečně nehýbla s raněnou paží.
Nastala chvíle ticha.
Mladá dívka si chtíc nechtíc vzpomněla na situaci v tovarní laboratoři a na ampulku s SD kartou.
,, Dneska u pana Junga jsem si všimla jeho zvláštního chování, proto jsem mu nakonec nedala předměty, jenž jsem našla v té továrně. "
Po Emilyných slovech se detektiv zalknul a s mrštností položil hrnek na menší konfereční stolek a věnoval Emily jeden ze svých výrazů zděšení a překvapení.
,, Ty jsi neodevzdala nalezený důkazní materiál?! Sakra, to je trestné, víš, že tě můžou za tohle odpravit? "
Emily se jen uchechtla a s hraným pohoršením detektivovi na jeho řečnickou otázku odpověděla.
,, Ne. Odpravili by mě až v Americe, jelikož mám jejich občanství a vaše zákony na mě nedošáhnou. A ne, neodevzdala jsem je, protože, jak jsem řekla, nevěřím mu. "
S posledním slovem Emily šáhla dovnitř své mikiny a vylovila SD kartu a ampulku s krví.
Taehyung po střetu zrakem s ampulkou zalapal podechu.,, To snad ne! To je -!"
Taehyung nedořekl svou větu, jelikož mu Emily zakryla svou dlaní ústa.
,, Ano, je to ta krev, ale tu bych mu nedala stejně, jelikož o ní projevil ták velký zájem." pronesla mladá profesorka a slovo 'tak' přehnaně protáhla až se nedala věta pochopit jinak než s ironií.
Detektiv si pro sebe povzdechl a pronesl pár slov pod vousy, jak úžasné to číslo ve skutečnosti Emily je.
,, A ta pamětní karta?"
,, To není pamětní karta ale SD karta. Máš tu laptop, ne? Podíváme se, co na ní je, jelikož to vypadá jako karta, kterou dávali do kamer. Ale před lety je zakázali, kvůli snadnému vyjmutí a bla bla bla, prostě se to nevyplatilo."
Emily se již chystala zvednout a dojít do patra pro laptop, ale Kim jí chytl za zápěstí, tímž činem ji zastavil.
,, To počká, udělám nejdříve večeři, a ty si dej třeba horkou sprchu, nebo vanu, to je jedno. V prvním patře je koupelna a vedle šatna, něco si tam vyber, nebo si vem župan. Dáš si něco sladkého, nebo radši slaného? "
,, Umm... asi spíše sladkého, potřebuju doplnit cukry, ale nemám ti pomoct? Přeci jen máš levé rameno v háji, ale v kuchyni se moc neorientuju, přeci jen jsem vyrostla u otce ve firmě."
Taehyung se soucitně usmál a odpověděl, že to zvládne sám a ona se má jít zrelaxovat.
---
Emily vešla s bílým ručníkem do prostorné koupelny. Musela uznat že Kim má elegantní ojedinělý styl. Koupelna byla nejen prostorná ale i dokonale slaďená s tmavě hnědým rustikálním dřevem a bílo černou keramikou.
Po delším prohlížení dokonalé koupelny Emily přistoupila k velkému zrcadlu jenž bylo lemováno dvěmi černými umyvadly.
O již zmíněná umyvadla se opřela a svlékla ze sebe mikinu černé barvy, jenž následně dopadla na bílou lesklou dlažbu.Její zrak ale spadl na její pravou paži a táhlou ranku, o které ani neměla zdání, že má.
Zvedla tedy svou mikinu a zkontrolovala pravý rukáv.Opravdu byla roztržená a určitě by lemovala její ranku.
,, Kdy měl možnost mě říznout? "
Emily si tedy vybavila dnešní situaci v továrně a snažila se přijít na nějaký okamžik, kdy mohl onen muž dostat možnost ji říznout.
,, A co, je to jen ranka, ne?" uchechtla se sama pro sebe a sundala své bílé tričko i s koženými úplými ryflemi a spokojeně vlezla pod proud horké vody.
Chtěla si dát nejdříve vanu, ale nakonec usoudila, že potřebuje sprchu aby jí horké kapičky promasírovaly ztuhlá záda.
Když už se začala v koupelně tvořit hustá mlhovitá pára, vypla Emily vodu a vylezla ze sprchového koutu ven.
Obmotala kolem sebe bílý ručník a s mokrými vlasy se postavila k velkému zrcadlu.
Neviděla na sebe, protože zrcadlo bylo pokryté tenkou vrstvou zkondenzované vody a mlhy.Odebrala se tedy k velkému oknu a pustila dovnitř studený vzduch v úmyslu se zbavit mlhy a páry.
Zrcadlo tedy nechala zrcadlem a se znepokojením zjistila, že si zapomněla vzít ono oblečení ze šatníku. S povzdechem tedy sezbírala své oblečení, které složila a položila na poličku, a v bílém ručníku se vydala do vedlejších dveří.
---
Taehyung poklidně poléval zmrzlinový pohár horkými jahodami, které před malou chvílí odebral ze sporáku.
Byl by se otočil, kdyby si pár centimetrů od něj neposadila na kuchyňskou linku Emily a nevystrašila ho.
,, Pro Boha, tohle mi nedělej, nebo mě zabiješ" prohodil s náznakem pobavení Taehyung. Emily se jen uculila a zrak zaměřila na dva zmrzlinové poháry.
,, To jsi ukuchtil ty?"
,, Ano, dej si jaký chceš, tenhle je vanilkový a ten smetanový. Vyber si. " poukázal na poháry a rukama se zapřel o kuchyňskou linku. Pohledem projel Emily, jenž si už vybrala vanilkový pohár, a teprve teď si všiml, že Emily má na sobě jeho černé tričko, které jí nesahá víc jak do půlky stehen.
Když k němu Emily zvedla pohled, odvrátil zrak a tiše si odkašlal.
,, Mmm... ty si nedáš? Vždyť ti ty jahody tu zmrzlinu rozehřejou. " procedila mladá dívka skrz sousta zmrzlé hmoty.
Taehyung tedy sevřel pohár ve své ruce a chystal se odejít do obývacího pokoje, ale jeho pozornost si získala táhlá ranka na Emilině pravé paži.
,, To se ti stalo dneska?"
,, Co? Jo tohle. No ano, ale nic to není."
Emily se zdála být v klidu ale Taehyung po jejích slovech značně změkl.
Již se chystal dojít pro lékárničku, ale Emily seskočila z linky a zastavila ho se slovy, že to opravdu nic není a že se podívají, co je na té SD kartě.
💜🌹-----------------------------🌹💜
Ahoj andílci,hlásím se vám po nějakém tom dni, a doufám, že je vše v pořádku ^_^
🌹💜Z. A. 💜🌹
ČTEŠ
Blood Sweat & Tears
FanfictionJedna z nejchladnějších červnových nocí v Koreji, byla osudová nejen pro pracovníky lithiové továrny, ale i pro obyvatele celého území... PS.: ‼️thriller píšu poprvé‼️tak mějte prosím strpení, děkuji vám mockrát 😊💜💜🌹💜