10.Danger

15 4 0
                                    

3.os.

Emily se ponořila do světa chemie, zabrána ve svém laboratorním výzkumu, aniž by tušila, jak blízko je temný stín starého muže s jizvou na krku.

Jeho stíny se plížily po stěnách laboratoře, zatímco se ona ponořovala do svých chemických vzorců a dovětků.

Za chvíli se však temnota stala hmatatelnou. Zpoza regálů s chemikáliemi se vynořil muž, jeho oči byly plné bezcitnosti a v ruce držel nůž. Jeho jizva na krku byla jako temná připomínka jeho zkažené minulosti.

Emily ucítila, jak se jí srdce zachvělo hrůzou. Její vědecký intelekt a chladná logika jí říkaly, že musí najít způsob, jak se vymanit z tohoto smrtícího ohrožení. Začala vymýšlet plán, používala chemické vlastnosti látek, které měla po ruce, jako zbraně ve své obraně.

"Víš, jaké látky se nacházejí ve vzduchu, který nás obklopuje?" zeptala se Emily, snažíc se odvést mužovu pozornost od sebe.

Muž na ni pohlédl s odporujícím úsměvem. "Co tím chceš naznačit, slečno Vědkyně?"

"Pokud se náhle uvolní velké množství oxidu uhelnatého, který je bezbarvý a bez zápachu, můžeš zemřít dříve, než si to uvědomíš," odvětila Emily s klidem.

Muž se zachvěl, ale jeho touha splnit úkol byla silnější než strach.
Rychle se přiblížil k Emily s nožem vztyčeným nad hlavou. Již se chystal Emily bodnout ale v tu chvíli se však objevil detektiv Taehyung.

"Zastavte!" zahřměl Taehyung, zbraňí namířenou přímo na muže s jizvou. "Ani se nehněte!"

Muž se otočil směrem k detektivovi, a Emily využila okamžik a rychle přimíchala několik chemikálií do malé sklenice. Zahodila ji směrem ke starému muži. Vzduch se zaplnil hustou mlhou a muž se začal dusit.

Mladý detektiv využil tohoto zmatku a přiskočil ke staršímo muži, kterého spoutal pouty.
Muž se snažil bránit, ale jeho síly byly díky chemické mlze oslabeny. Nakonec detektiv přemohl jeho odpor a přemístil ho do odlehlé části laboratoře.

Emily se s detektivem setkala uprostřed místnosti.
Měla menší řeznou ránu na paži, která ale oproti Taehyungově nebyla ničím, ale byla detektivovi vděčná, že je stále naživu.

Detektiv si ji jen zběžně prohlídl, jestli má na sobě nějaké zranění a pohledem se přesunul ke zbytku místnosti, kde Emily zřejmě sbírala důkazy, které mohou vést k identifikaci oné nemoci.

,, Proč jsi na mě nepočkala? Bylo by to tak těžké? "
Taehyung byl ohromně otrávený jen z myšlenky, že by mladá profesorka přišla o život.

,, Taehyungu, nechtěla jsem abys tu byl, protože tu je syntetický vzduch, a to není dobré pro hojící proces, tvé rány."

Taehyung se frustrovaně odvrátil a se znepokojením zjistili, že muž unikl. Dveře byly otevřené a detektiv tedy usoudil, že muž využil příležitosti a zmizel v temném okolí.

"Sakra!" zasyčel detektiv a zabouchl pěstí do zdi. "Je znovu pryč!"

Emily se od rozčileného Taehyunga otočila a všimla si na stole té ampulky s krví, jenž ji včera ukradl onen muž.

Nenápadně si ji strčila do kapsy, a rozhlížela se nadále s Taehyungem po laboratoři.

Již nic užitečného nenašli, a tak se rozhodli sejít jedno patro a podívat se tam.

💜🌹--------------------------🌹💜

Andílci,

tady to dnes utnu a opravdu nevím, kolik kapitol ještě do příštího pátku stihnu, protože pak mám o prázdninách studijní maraton. Krom povinné četby do devítky, mám takové resty, že kdyžby se mě někdo zeptal, co jsem se učila z matiky v sedmičce, řeknu mu že jsem byla na distancu, a nevím ani obsah kruhu...

Takže tak, jak jste se jinak měli vy?

🌹💜Z. A. 💜🌹

Blood Sweat & TearsKde žijí příběhy. Začni objevovat