Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada olduğumu anlamıştım. Oturur şekildeydim ve ellerim, ayaklarım, ağzım bağlıydı. Bağırmaya çalışsam da sesim az çıkıyordu.
Bir kapı gıcırtısı duymam ile bağırmayı kestim. Işığın açılması ile gözlerim kamaşmış ve kapatmak zorunda kalmıştım. Gözlerim alışınca tekrar açtım ve önümde bir pencere olduğunu gördüm.
"Uyanır uyanmaz ne bu enerji Hwang Felix?"
Jisung'tu bu. Onun sesiydi! Önüme geçip pencereye yaslanmış ve kollarını bağlamıştı.
"Hm... Çok sade giyiniyorsun sen ya. Duydum ki etekler şortlar giyiyormuşsun. Göremedim."
Demişti. Ben ise titreyen ve dolan gözlerim ile ona bakıyordum.
"Bence tanışmaya baştan başlayabiliriz."
Gülümsemiş ve elini uzatmıştı.
"Ben Jisung, Han Jisung. Hwang Hyunjin'in kuzeniyim."
Demişti. Hâlâ ona bakıyordum.
"Ve sende... Hwang Hyunjin'in sevgilisi, Hwang Felix'sin. Onu çok seviyorsun ve hep seveceksin."
Daha sonra odaya bir adam girmişti.
"Ah bak, hayatını değiştirecek o şey geldi."
Elinde bir iğne tutuyordu. Kafamı hızlı hızlı olumsuz anlamda sallamaya başladım.
"Sakin ol, seni öldürmeyeceğim. Sadece... Aklındaki saçma sahneleri sileceğim. Tamam mı?"
Gözlerimi büyültüp kafamı olumsuz anlamda daha hızlı sallamaya ve gözümden yaşların akmasına izin verdim.
"Hwang Felix... O kadar kötü değil. Sadece 1 ay öncesine kadar hiçbir şeyi hatırlamayacaksın. Tek bildiğin Hwang Hyunjin ile yaşadığın olacak."
Yavaşça yanıma gelip ağzımdaki şeyi çıkartmıştı.
"Hyung...! Yalvarırım yapma! Gerçekten istemiyorum! Söz bak... Söz geri gideceğim o eve! Ama yapma ne olursun..."
"Aklında unutmak istemediğin ne kadar değerli anın olabilir ki Hwang Felix? Sadece 1 aydan kimse incilmez."
"Jisung hyung! İstediğin oraya dönmem değil mi? Tanrıya ve sana yemin ederim ki oraya tekrar dönerim ve bir daha asla buraya gelmem! Gerçekten yapma!"
"Hwang Felix, sen benim teklifimi 1 kez reddettin. Ben kimseye ikinci defa teklif sunmam."
"Hyung..."
"Hwang Felix?"
"Yalvarıyorum sana... Gerçekten yalvarıyorum yapma!"
Bir süre kollarını bağlayıp tavana bakmış ve derin bir iç çekmişti.
"Önemsiz."
"Abi bul beni lütfen..."
Ağlamaya başlamıştım.
"Abin yok Hwang Felix. Bir daha asla buraya gelmez."
"Bul beni..."
Şırınganın ucundaki şeyi çıkartmış ve kısa bir test yapmıştı.
"Tekrardan iyi uykular Hwang Felix..."
Şırıngayı bana batırması ile çığlık çığlığa ağlamaya başlamıştım ama bir faydası yoktu. Yine gözlerim kararmaya başlamıştı. Yavaş yavaş zihnim ne olduğunu kavramayı bırakmış ve kendisini kapatmıştı.
★
Gözlerimi açtım. Neresiydi burası? Yavaşça kalkmaya çalıştım ama bir kaç el bana engel olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Russian Roulette|HyunLix +18
أدب الهواةHayatının üstüne oynadığı kumarlar ile ünlü olan Hwang Hyunjin. Ve onunla bir el kumar oynayıp kaybeden Lee Minho. "Kardeşini bana verirsen canını bağışlarım." +Smut +Daddyking Bu ficde bolca smut, cinsellik ve küfür bulunmakta rahatsız olacak kiş...