🌹4.🌹

219 7 0
                                    

Megvacsoráztunk aztán mentem is fel a szobámba.De akkor egy váratlan meglepetés ért.Mattheo Riddle az ajtómnál áll és próbál bejutni rajta.

-Te mit csinálsz itt?
-Beakarok menni a szobámba de mint látod nem tudok rajta.

De hiszen ez az én szobám?

-Neked is ez a szobád Mattheo?kérdeztem ellégé meglepődve tőle.
-Igen.De várj... akkor te..akkor mi szobatársak leszünk??!mondta összezavarodottan.
-Gondolom igen.
-Akkor oké,kitudod te nyitni ezt a hülye ajtót?
-Persze.Mondtam nevetve neki.

Kinyitottam az ajtót és elkezdtem magamnak megágyazni a földön.

-Te meg mit csinálsz?kérdezi
-Nem látod?mondom
-De miért nem alszol az ágyban?
-Gondolom még nem vetted észre hogy csak egy ágy van.Én meg nem akarok melleted aludni.
-ömm felőlem aludj csak a földön.De ha északa felkelsz mert fáj a hátad akkor az nem az én hibám lesz.-mondja idegesítően nekem-

Elmentünk mind ketten fürödni (persze külön)aztán lefeküdtünk aludni mind ketten.

Reggel mikor felkeltem iszonyatosan nyilalt a fájdalom a hátamba.És ezt az idegesítő Mattheo Riddle is észrevette.

-Látom fáj a hátad.
-Kibirom,csak egy kicsit fáj.
-Nekem mindegy.-felteszi a kezét védekezésként-

Bevonultam fürödni és felöltözni a fürdőszobában.Utánna el is indultam reggelizni.Le is ültem Pansy mellé.

-Szia csajosom.-mondja édes barátnőm-
-Sziaa.
-Hogy aludtál?kérdezi mosolygósan.
-Szarul,mivel az az új gyerek Mattheo velem egy szobába került.Ezért én a földön aludtam,és iszonyatosan fáj a hátam.
-Sajnálom,de azért kiváncsi vagyok hogy mi lesz köztetek!
-Nem!Nem!Nem lesz semmi köztünk mi csak szobatársak vagyunk!
-Majd még meglátjuk!-kacsintott rám a néha nagyon idegesítő legjobb barátnőm-

-------------------------------------------------------------

Sziasztok!Tudom,tudom nagyon sok ideje nem volt rész...Főképpen amiatt nem volt rész mivel nem volt semmi ötletem.Másrészt a tiktok eléggé beszipantott.De igyekszem minél több részt hozni nektek!

A helyesírási hibákért bocsánat!

Ha van valami ötletetek a storyhoz nyugottan írjátok le!

Puszaaa:Hanna🫶

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Sep 20, 2023 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

Mattheo RiddleDove le storie prendono vita. Scoprilo ora