Punishment

566 22 17
                                    

Bölüm şarkısı
Pink Floyd-Hey you

✧・゚: *✧・゚♡*(🍒)*♡・゚✧*:・゚✧

Open your heart, I’m coming home

Jane başının büyük belada olduğunu biliyordu. Negan onu yatağın ortasına oturmak için bıraktığında, birkaç saniyede bir ağzından hıçkırıklar çıkarken, Negan şimdi duş almak için iyi bir zaman olduğuna karar verdiğinde, bir parçası onu banyoya kadar takip etmek istedi ama oturup uslu davranması gerekiyordu. Kendisiyle konuşulmadıkça konuşma ve kendisine söyleneni yap.

Orada oturup cezasını beklerken bile korkmuyor, evet korkuyor ama gerçek bir acıya maruz kalmaktan da korkmuyor. Elbette, şaplaklar canını acıtıyordu ama kaldıramayacağı hiçbir şey yoktu, ayrıca bunlardan nefret etmiyordu. Son sekiz aydır Negan'la birlikteydi ve aldığı tek ceza buydu, en azından fiziksel. Genelde küçük hatalarında boya kalemlerini veya kitaplarını ceza olarak alırdı.

Ama bu küçük bir hata değildi. Negan öfkeden kuduruyordu bu kadarını görebiliyordu, onu baştan sona tanıyordu; her ifadesini, her çenesini sıkmasını, her gülümsemesini, sırıtışını, gülmesini, bağırmasını, tüm bunların ne anlama geldiğini biliyordu ve bu? bu gerçek bir öfke ve hatta belki de orada saklanan biraz hayal kırıklığı anlamına geliyordu. Onun kendisini hayal kırıklığına uğrattığı düşüncesiyle gözleri sulandı.

Jane her zaman Negan'ı memnun etmeye çok hevesliydi ama duygularına öyle kapılmıştı ki bununla nasıl başa çıkacağını ya da ne yapacağını bilmiyordu. Bu yüzden onunla bu konuyu konuşmak yerine, tıpkı bugün olduğu gibi saldırıyor, öfke nöbetleri geçiriyordu. Bunun arkasındaki mantığı bilmiyor ama her ne ise, aniden bağırmaya ve ağlamaya başlamasına neden oldu, sanki biri onları tutan tüm kilitleri kırmış gibi.

Ki bu yine de mantıklı olmazdı, duygularını asla geri tutmazdı, Negan bu konuda çok açıktı, 7/24 nasıl hissettiğini bilmek istiyordu. Eğer bir gün kucağında ağlamak isterse, tam da bunu yapmasına izin veriyordu, onu teselli etmek için her zaman oradaydı ama öfke nöbeti? Negan, özellikle bunu kalabalığın önünde yaptığında cezasız bırakmazdı.

Dünyanın sonu gelmeden önce Jane, Negan gibi birini arıyordu. Daha ziyade bunu yeni çekici matematik öğretmeninden, yan eve yeni taşınan boşanmış adamdan ya da babasının arkadaşlarından birinden istiyordu. Onunla ilgilenecek, onun yerine koyacak, gerektiğinde cezalandıracak birini arıyordu. Gerçi o adamlar da onu hiçbir zaman sevmediler ve eğer sevmişlerse de kesinlikle bu konuda harekete geçmediler.

Jane'in özelliği, onda her zaman bir şeyler vardı, çoğu erkeğin onunla ilgilenmek istemesine neden olan bir şey. Negan sekiz ay önce ormanda onun dizlerinin üzerinde titrediğini gördüğünde onun ne olduğunu anladı; masum olduğunu, savunmasız olduğunu ve böyle bir dünyada kendine nasıl bakacağına dair hiçbir fikri olmadığını biliyordu. Onunla ilgilenecek birine ihtiyacı vardı.

"Tatlım.. orada iyi misin?" Negan ona yaklaştı, Lucille bacağından yanına sarkıyordu, parmaklarının arasında gevşek bir şekilde asılıydı. Jane yukarı baktı, gözlerinin içine bakmak için başını biraz geriye eğmek zorunda kaldı, ama bunu yapar yapmaz bakışlarını kan damlayan beysbol sopasına ve ondan sarkan deri parçalarına çevirdi. Korku vücudunun her zerresine yayıldı, cevap vermedi.

"Ah, hadi utanma. Korkmana gerek yok, senin gibi güzel bir şeye asla zarar vermem." diye sırıttı adam, elini ilk kez Jane'in başının üstüne koyarken. kız onun arkadaşının beynine darbe indirmesini izledikten sonra dehşete düşmüştü -o aslında onun arkadaşı değildi, sadece birlikte hayatta kaldığı bir yabancıydı- ta ki geriye hiçbir şey kalmayana kadar.

Brooklyn Baby | Negan SmithHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin