Sabah okula farklı hazırlanmaya başladım çok sevinçli ve heyecanlıydım daha akşam görüşmemize rağmen çok özledim onu yine görmek ona saatlerce bakmak istiyorum hızla hazırlandım her zamanki gibi kahvaltıyı yapıb annemi öpüb okula doğru yola çıktım okula geldiğimde Soya ve Zoyanın herkese birşeyler dağıtdığını gördüm aldırış etmeden yoluma devam ediyordumki bana seslendiler.
Zoya: heey Lina bekle.
Hızla koşarak yanıma geldiler ama keçen seferki gibi alaycı şekilde değil samimi bir şekilde konuşuyordular.
Ne? Yine ne var?
Soya: bak Lina biz size çok haksızlık yaptık ve çok kötü davrandık bu yüzden senden özür diliyoruz 2 gün sonra bizim doğum günümüz katılırsan seviniriz. Diyerek elindeki doğum günü davetiyesini bana uzatdı.
Zoya: evet gelirsen bizi aff etdiğine inanıcaz ama gelmezsen çok kırılırız lütfen gel.
Ben çok şaşırdım bunlara noldu böyle güneş bu gün nerden doğdu yoksa kafalarına saksımı düştü ikisinin birden. Linaylada konuşdunuzmu ondanda özür diledinizmi?
Soya: hayır o daha gelmedi onunlada konuşucaz ondanda özür dilicez ve partiyede davet edicez.
İyi tamam Mila gelirse bende gelirim bana yaptıklarınızı unutmadım ama küs kalmakta istemiyorum o yüzden aff ediyorum ama sizinle yakın arkadaş olucağımı düşünmüyorum.
Zoya: önemli değil sen haklısın bir şey söyleyemeyiz nede olsa biz sana çok kötü davrandık ama zamanla onları unutur iyi arkadaş oluruz umarım.
Zor ama olamazda diyemem şimdi gitmem lazım teşekürler.
Soya: güle güle.
Çok tuhaf noldu bunlara böyle yoksa Sugadan korktukları içinmi böyle davranıyolar hmm ola bilir neyse ya ben sınıfa geçeyim. Sınıfa geçdim oturdum bir az sonra Milada içeri girdi elindede Soyanın verdiği davetiyeden vardı.
Milacım günaydın.
Mila: günaydın Linam nasılsın?
İyim ama azönce tuhaf bir şey oldu.
Mila: dur tahmin edeyim Soya ve Zoya senden özür dileyib seni doğum günübe davet etdiler.
Evet doğru tahmin sanadamı verdiler yoksa davetiye. Elindeki davetiyeyi göstererek.
Mila: evet banada verdiler ve özür dilediler çok tuhaf bu kızlar daha dün bize zorbalık yapmıyomuydu ne çabuk bizi sevdiler?
Bende anlamadım ama belku Sugayla araları bozulmasın diye böyle bir şey yapmış ola bilirler.
Mila: hmm sanki Suga onlara bakar hıh.
Belki bakar ne bilelim.
Mila: bakmaz bence onun gibi yakışıklı anlayışlı asil biri bunları takmaz bence.
Ben Milanın bu hareketinden şüpelendim niye durduk yere Sugayı övüyorki şimdi. Bakışlarımdaki şüpheyi anlamış olmalıki hemen konuyu değişti.
Mila: şşşey ilk ders ne.
Mila?
Mila: ne?
Yoksa sen ağağağğağağa(sesiz çılık)
Mila: saçmalama hayır öyle bir şey yok sus!
Ağağağ Mila sen Sugadanmı hoşlanıyorsun gerçektenmi?
Mila: hayır Lina saçmalama yok öyle bir şey.
Yok yok sen Sugaya vurulmuşsun belli lütfen benden saklama ben kimseye söylemem söz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızım
Romanceİnsan bu kadar aşık ola bilirmi bu duygu aşkmı ben nasıl bu kadar aşık oldum