Sadece Bir çizik

16 2 0
                                    

4. Haftanın ilk günü,Sınavlar yaklaşıyor okulun ilk haftasında kurulan arkadaş grupları etrafta mafya gibi geziyor yalnız takılanlardan para ve sigara gibi şeyler istiyor, sınıfın zengin ve yalnız kızı olduğunu düşündüğüm Gizem ile yan yana oturuyor ve bişiler içiyoruz Bahsettiğim grup gizemin yanına gelip ondan para istedi gizem param yok diyince çocuk eliyle koymuş gibi cüzdanına uzandı gizemin ve cüzdanın içinde ki paraları aldı.

sadece izlemekle yetindim gizem  bana döndü ve ne yapacağım diye gözleri dolu şekilde ağlamaya başladı, Neyse ki işler istediğim gibiydi onların masasına gizemi tarif ettim ve nerede olacağını söyledim onun zengin olduğundan bahsettim onlarda benim belirttiğim yere gelip gerçekleşmesini istediğim olayı yaptılar.

Kimsenin olmadığı zamanda onları benim istediğim yere getirmesi için Açelyaya rica da bulunmuştum ne de olsa bana kendini minnettar hissediyordu açelya da o çocukların yanına gidip benim yanıma getirdiler kamera açısının içine girmeden onlarla buluştum Ve onlara kameranın yerini gösterip gizemin cüzdan olayını hatırlattım Müdüre bildirmem halinde okuldan uzaklaştırma alabilirlerdi güvenlik kamerası kayıtları sayesinde , ne istediğimi sordular onlara ne istediğimi anlattım Anlaştık onlar tehdidimi harekete geçirmemem ve gizemin parasının onlarda kalmasına karşılık anlaşmıştık

sınıfın lideri ve derslerinde inek olduğunu düşündüğüm Sercan , Sınıfın düzenini Sağlayamıyordu ne de olsa o bir inek öğrenci Çevresi yoktu Geçenlerde gizemi gasp eden bir çocuk sınıfa girdi ve Sercana arkadaş olmak istediğini söyledi Sercanla takıldılar çocuk ona gasp çetesini gösterdi Sercanın güvenini kazandılar Şimdi işler tıkır tıkır gidiyordu...

Açelyaya gizemle Sercanı arkadaş yapmasını istedim neden diye sorduğunda cevap vermedim  O da merak ediyordu fakat sonucunu gözleri ile deneyip görecekti gizem ve açelya arasında az çok muhabbet vardı Açelya gizeme giderek sercanla arkadaş olalım mı ne de olsa sınıf lideri hem başarılı sınavlarda yardımcı olur dedi Gizem de onaylar şekilde başını salladı , Sercanın bir anda çevresi genişliyordu...

Bir hafta sonra Sercan gizem ve açelya samimi bir şekilde dost olmuşlardı ya da çıkar ilişkisi gasp çetesi adını verdiğim grup lideri olan Faruk Sercanın yanına giderek kızlar yeni mi diye Sercana sordu Sercan da 1 haftadır takılıyoruz dedi Gasp çetesinden olan Faruk Okul çıkışı hep birlikte kahve içmeye gidelim mi dedi ne de olsa gizem Faruğun yüzünü görmemişti cüzdanı gasp edilirken...

Kahve içme ayağına çıktılar Açelya sordu : bu yol tekin bir yere gitmiyor dedi Faruk ileri de yol çalışması var kestirmeden gidiyoruz dedi Faruğun gasp çetesi Tahmini 4 kişiden oluşan grup Bunların kollarına girerek bıçağı dalaklarına dayadı ve yürümesini istediler bunları boş mekana sokarak Ellerini bağlayıp sopa ve ıslak havlu ile dövdüler açelyanın eli iyi bağlı değildi telefonundan gizlice bana SMS atarak " Asrın atacağım konuma gel lütfen Yada hocalara bildir " diyerek sms gönderdi herşey istediğim gibiydi..

Depoya geldim ve Sercan, gizem , Açelyaya bakarak Durumu anlamaya çalıştım, Ardından üzerime doğru koşan gasp çetesi üyesinden Ferhata tekme vurarak geri savurdum sağ eli  ile yumruğu yüzüme doğru savururken sağ kolum ile yumruğunu savurdum ve yüzüne aparkat ve kroşe vurarak yere yığıldı Mehmet diğer üye arkamdan gelerek boyun kilidine aldı ayağımı arka bacağına dolayarak yere düşürdüm üzerime koşan diğer üye olan Arifin bana attığı tekmeyi kaval kemiğimle karşılayıp Dizlerine seri tekme darbeleri ile Hasar verdim ve yüzüne yumruğu çakıp yere yığdırdım liderleri ve diğer eleman kaçtı...

Sercan gizem ve açelyanın yanına giderek ellerini çözdüm bana hayretler içinde baktılar Sanırım 3 ü de avucumun içindeydi Faruk bana mesaj attı İstediğini yaptık Umarım istediğin gibi olmuştur dedi ...

Evet bunu ben istemiştim onları depoya çağırmasını Sercanla yalandan arkadaş olmalarını , açelyanın elinin tam bağlanmamasını bana güvendiği için tek bana SMS atacağını,Şimdi avucumun içinde 7 kişi vardı Gasp çetesini görüntülerle tehdit edip istediğimi yaptırabiliyordum , Sercan gizem ve açelya ise Bana minnet duyuyorlardı...

sınav haftası geldi ve sınav sorularının örneklerini ve notlarını sercandan almıştım, sınav benim için kolay birşeydi fakat Sercanın bana olan sadakatini test etmek için iyi bir yoldu Gizemden ise başımın sıkıştığını ve 1000 TL vermesini borç olarak sonradan vereceğimi dediğim de borç olarak değil sana onu arkadaşın olarak vermek istiyorum demişti Açelya ise benden hoşlanıyordu sanırım...

Koridorda gördüğüm kolları yara içinde olan bir kız İlgimi çekmişti sanırım ilgisini çekmek için kollarıma zarar vermem gerekecekti Kollarımı makas ile biraz kanattım görüş alanına girerek kollarımda ki yarayı kanatarak kaşıyordum kantinin masasına oturdum  yanıma geldi oturdu ve senin için özel değilse kollarına noldu dedi sanırım bu kız  mazoşist idi İlgisini çekmek için kendime zarar vermeyi seviyorum dedim adını sordum ben yaren dedi peki ya kolun ? Dedi  sadece bi çizik dedim...

Yaren yüzüme bakarak gülümsedi ve biraz çizik evet diyip alaycı narin şekilde güldü Onunla biraz zaman geçirdim Su gibiydim girdiğim kabın şeklini alıyordum Kızın ilgisini çekecek şeylerden bahsediyor ve ilgisini daha çok üzerime çekiyordum cebimde ki kalemi çıkardım ve 5 parmağı mı açarak hızlıca alemi parmak boşlukları arasında batırarak gezdirdim kız bundan zevk alıyordu ve elimden kalemi alarak böyle değil diyerek parmaklarına batırarak oynadı...

Beni evine çağırdı Okul çıkışı sanırım bu daveti reddetmek istemiyordum Ve evine gittim odasına girdiğimde duvarlarında değişik posterler vardı yaren Bişiler koymaya gittiğinde posterlerini internetten okutarak bilgi aldım ve kıza konuya hakimmişç...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni evine çağırdı Okul çıkışı sanırım bu daveti reddetmek istemiyordum Ve evine gittim odasına girdiğimde duvarlarında değişik posterler vardı yaren Bişiler koymaya gittiğinde posterlerini internetten okutarak bilgi aldım ve kıza konuya hakimmişçesine konuyu domine ettim kızın ilgisi arttı ve bana hızlıca yaklaşarak dudaklarımı ısırarak öptü benim için üstünü çıkarır mısın dedim çıkardı ve Odanın köşesine koyduğum telefonumla videoya aldım, yaren Çıkardım ellemiyecek misin dedi hayır sadece Bunu istemek istedim dedim o da gülerek peki dedi üstünü geri giydi oturduk zaman geçirdik ve gitmem gerektiğini söyledim yurda geçtim ve açelyadan mesaj aldım Senden hoşlanıyorum asrın Bu istediğim bir mesajdı...

İçimde ki Canavar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin