parfüm

64 4 0
                                    


Draco; hey Pans. Parfümüm yeterince uzaktan duyuluyor mu? Harry'nin bu kokuyu duymasını istiyorum.

Pansy; evet Draco, 124. Kez evet, koku duyuluyor.

Blaise; Draco, Potter geliyor.

Harry; "sınıfa girerken dikkatlice koklamaya başlar" Ron, bu parfüm senin mi?

Ronald; hayır dostum. Benim olsa odadan çıkarken alırdın kokuyu.

Harry; "sınıfa dönerek seslicr konuşur" hey millet! Bu parfüm kokusu kimden geliyor. Aynısından almak istiyorum.

Draco; sonunda farketti Pans! İnanamıyorum.

Pansy; evet, daha sınıfa girmeden buram buram kokan elmalı parfümünün kolusunu nasıl duydu acaba? Çok garip.

Harry yanlarına gelir.

Harry; Hey Malfoy, bu koku senden mi geliyor? İsmini öğrenebilir miyim?

Draco; evet koku benden geliyor yaralı kafa. Ancak bu Parfüm0m fiyatı seni aşar. Şimdi, defol!

"Harry garip bakışlar atarak gider"

Draco; Nasıldım? Sence anlamış mıdır dersin, Pans.

Pansy; 'elini kafasına vurur' Tabii Draco, kesin tutuldu sana.

Draco; olamaz. Yoksa çok mu belli ettim acaba.

Blaise; Yaa, ne demezsin.

//|\\

AKLIMA TRASH GELMİYORR. neyse yazıcaz bi şekilde. Garip bir şekilde bu kitabım tutuluyor gibi. Halbuki çok güzel iki tane kitabım yayında ve biri klasik diğeri başka bir çizgi dizinin fanfic'i olan iki tane daha kitap yolda.

Çok boş bir insanım

Drarry Trash.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin