Micheal Gambon'un anısına...

50 3 2
                                    


"Avada Kedavra!" Severus lanetin sözlerini zorla da olsa söylemeyi başardı. Lanet yolundan hiç şaşmadan yaşlı büyücüyü buldu.

Dumbledore lanetin etkisiyle geriye doğru sendeledi ve korkuluklardan aşağı düştü. Ancak sorun yoktu. Çünkü lanet temas ettiği an yaşlı büyücü ölmüştü bile.

Beş dakikanın sonunda bütün Hogwarts Dumbledore'un cesedinin etrafına toplanmıştı. Bütün olaya ilk gözden şahit olan Harry içinse bu olay çok ağırdı. On altı yıl sonra yine babası olarak gördüğü birisini daha kaybetmişti. Bu üçüncüydü.

"Dumbledore'un anısına asalarınızı kaldırın dostlarım. Ruhun kutsansın. Lumos!" Harry zorla da olsa birkaç söz söyleyebilmişti. Hiç şüphesiz herkes şaşkın ve üzgündü. Ancak herkes Harry'nin neler yaşadığını tahmin edebiliyordu.

Bütün okul bu olayla kahrolmuştu. Yoldaşlığın lideri artık yoktu. Şimdi ne olacaktı?

Binlerce asa havaya yükseldi ve parladı. Öyle ki bu parlama bütün Hogwarts'ı sarmıştı.

Dumbledore savaşın diğer tüm şehitleriyle birlikte bu üzücü görüntüyü izliyordu şüphesiz. Hüzünle ve özlemle yıllardır çalıştığı okuluna son kez baktı yaşlı büyücü. Artık görevi sona ermişti.

"Sonunda sen de yanımıza geldin demek." Ariana, Albus'un kardeşi özlemle abisine baktı. "Evet. Sonunda ben de bu kadim yerdeyim kardeşim. Sonunda."

İki kardeş yıllar sonra ilk defa birbirlerine sarıldı. Birbirlerini çok özlemişlerdi.

"Bunun için üzgünüm Albus. Böyle gelmeni istemezdik." James ve Lily yanlarına geldiğinde Lily Hüzünle konuştu. "Lütfen kızım. Bugün üzülmek yok. Savaşta şüphesiz öne geçeceğiz. Kurtarıcımız Harry görevini başarıyla tamamlayacak. Ben buna eminim."

"Elbette Albus. Bugün bizim için bayram günüdür." Cennetteki herkes önce Dumbledore'un cenazesini izlediler. Sonra kendileri için yapılmış köşklerine gidip hasret giderdiler. Yıllar herkesi yormuştu.

//|\\

Çocukluğumuzu güzelleştiren bir isim daha bize veda etti. Şimdi Albus Dumbledore Narcissa ve Severus yıllar sonra yeniden buluştular.

Ruhun kutsansın güzel insan. Çocukluğumuzu sihirli kıldığın için teşekkürler.

Lumos...

Drarry Trash.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin