Ateş ler den geldikten sonra direkt pijamalarımı giydim.
Ve şuan yatakta klip
çekimini düşünüyorum.
Çok güzel geçmişti.
Kusursuz geçiceğini hiç
tahmin etmemiştim.
Gerçekten harika iş çıkartmıştık.Uykum geldiği için daha fazla direnmedim ve kendimi uykuya teslim ettim.
🔪
Şuan her zamanki gibi ne giyeceğime karar vermeye çalışıyorum.
Üzerimde kileri çıkarırken kolumdaki morlukları fark ettim.
İyi de ben dün kavga falan etmedim mi e bir yere de çarpmadın ne den böyle oldu acaba.
Daha fazla düşünmedim ve üstümü giyindim.Çantamı da hazırladıktan sonra aşağıya indim ve siyah ferrari me binip okula sürdüm
...
Okula kaydırarak girdim ve park ettim.
Bizim çocuklara doğru yürümeye başladım.
Fakat öğrenciler sürekli bana bakıyor sonra birbirlerine bir şey ler söylüyorlar.
Sonra ad bana gülümsüyor lar.
Ben de ayıp olmasın diye onlara gülümsüyorum.Pek birşey anlamadım ve anlamadığıma dair omuz silktim .
Çocukların yanıma oturdum ve selam verdim onlar da selamımı aldı .
Yanımıza 9 lar dan 3 tane kız geldi.
1. Kız:"şeyy abla"
Beste:"ne oldu ne istiyorsunuz çabuk uzayın buradan almayayım ayağımın altına"
Ben:"beste sakın ol kuzum"
Ben:"ne istiyorsunuz kızlar"dedim bestenin aksine sakin konuşarak
3'ü de ellerini arkadan çekti ve bir fotoğraf -ki üç kişi olduğu için üç fotoğraf- verdiler ellerimize.
Ben:"bunlar nedir"
2. kız:"sen ve ateş abi imzalar mı sınız"
Ben ve ateşin resimleri vardı
Sonra ikimiz aynı anda birbirimize baktık ve omuz silkip imzaladık . Kızlar kocaman gülümsedi ve büyük bir heyecanla teşekkür edip adeta zıplaya zıplaya gittiler .
5'imiz ise yaratık görmüş gibi anlara bakıyorduk.Ne yaşandı az önce öyle?
Sonra kafamızı iki yana salladık ve kendimize gedik.
Ben:"az önce ne oldu bir bok anlamadım "
Hepside anlamadığıma dair mırıltılar çıkardılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Özyurt Koleji• ~ |Belalı Lise| ✓
Teen Fiction18 yaşında Mafya bir kız. Ailesinin ölümü sebebiyle yeni bir eve taşınır. Yeni okuluna gider. Ve bir çevreyle karşılaşır. Bakalım bu çete ile aralarında ne geçecek