...Biraz erken kalkmış duş alıp hazırlanıp okula gelmiştim.
Bahçede biraz oyalanıp sigara içtim.
Yeni aldığım karpuzlu pufu (nasıl yazıldığını bilmiyorum) açıp tadına baktım. Gayet güzeldi tadı.Karpuzlu her şeye bayılıyorum :)
Biraz daha üzmeye devam ederken Beste'nin içeri girdiğini gördüm.
İstifimi bozmadan oturmaya ve ona bakmaya devam ettim.
Beni gördü ve yanıma gelmeye başladı. Gelip oturdu ve selam verdi.
Aynı şekil selamına karşılık verdim.Diğerleride gelince pufu elime alıp içmeye devam ettim.
Beste elini uzatınca ne istediğini anlamadım ilk başta ama sonra jeton düşünce omuz silkerek pufu eline verdim.Tadına bakmak amaçlı bir duman aldı ver tadını o da benim gibi beğenince içmeye devam etti.
Sonra Ayaz, Aras en son da Ateş içti.
İlk önce dumanı içine çekti sonra yavaşça yüzüme üfledi.
Yaptığı imayı anlayınca şok oldum.NOT:Dumanı karşınızdaki bir kişiye üflediğinizde ondan açık bir şekilde hoşlandığınızı belirtmiş olursunuz.
Artık yüzümde nasıl bir ifade varsa kahka attı ve bir kaç duman daha alıp pufu bana verdi.
Bende bufu san kez içimi çektim. Ve
Ateş 'in yüzüne üfledim. Sonra onun şaşkın haline bu sefer ben kahkaha attım ve onu geride bırakarak eşyalarımı alıp kalktım.Sınıfa çıkmadan kantine uğradım.
Ben:abla bana bir tane Pizza tost , 2 tane limonlu Didi bir tane acılı bir tane baharatlı bir tane sade çubuk kraker ve son olarak biscolata ama çubuk olanından alabilir miyim.
Kantinci bana ağzı acik bakınca gulmemi bsatirmaya çalıştım. Artık ne kadar becerebildiysem.
Kantinci benim istediklerimi tam 7 dk 15 saniye sonra verdi. Poşeti elime aldım ve gülümseyerek arkamı döndüm ve döndüğüm gibi bir direğe çarptım.
Çarpmanın etkisi ile az kalsın arkaya doğru düşüyordum. Ateşin benim belimi tutmasıyla son anda düşmekten kutuldum.
Zaman adeta durmuş gibiydi ne ben
ne o hareket ediyorduk.
Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum ama çalan zil ile kafamı sağa sola salladım ve duruşumu düzelttim.
Oda aynı şekil kendini düzeltti ve bende son olarak üstümü düzelttim.Kafamı sağa çevirince kantindekilerin şaşkın bakışlarını gördüm.
Onlara hızla göz devirdim ve
Önden yürümeye devam ettim.
Açıkçası biraz utanmıştım. Ama biraz!!!Sınıfa gelince tostumu ve bir tane didimi çıkartıp yemeye-içmeye başladım. 15 dk 26 saniyede bitince çöpleri sıra altına koydum ve kollarımı sırada birleştirerek uyumaya başladım.
...
Gözlerimi yavaş yavaş açtım ve uykudan dolayı bulanık olan gözlerimin alışmasını bekledim. Gözlerim eski haline gelirken bende etrafa bakıyordum . Sınıf boştu. Muhtemelen bedene çıkmışlardır.Canım hiç çıkmak istemedi. Şuan 4. dersteydik. 2. didimi ve acılı olan çubuk krakeri açtım ve yemeye başladım.
Bitince baharatlı olanı yedim oda bitince tuzluyu yemeye başladım.Oda bitmişti. Bir kaç yudum kalan didiyi de istim ve çöplerimi çöpe atıp lavaboya doğru yürüdüm.
Tuvalet kabininde işimi hallettim tam çıkıcakken kendi ismimi ve Ateş'in ismini duyunce durdum. Ve dinlemeye başladım.Kız: o yeni gelen kız hiç sevmedim adı neydi? Hah Derin hemen geldi Ateş 'imr sırnaştı. Mal mıdır ne dir ? Bide yetmezmiş gibi klip bile çekmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Özyurt Koleji• ~ |Belalı Lise| ✓
Novela Juvenil18 yaşında Mafya bir kız. Ailesinin ölümü sebebiyle yeni bir eve taşınır. Yeni okuluna gider. Ve bir çevreyle karşılaşır. Bakalım bu çete ile aralarında ne geçecek