Düğün günü

12 3 4
                                    

Evet bugün bütün genç kızların çokça mutlu olduğu gün ama benim hiç bir mutluluğum yok çünkü zorla evlendiriliyordum sırf ailem mutlu olsun diye bazen insanlar ailesi için kendinin mutluluğunu bile hiçe sayıyor insan....

Sabah saat 8 de uyandım telefonumu elime aldım berkehan'dan mesaj gelmişti saat 10 da seni alacağım diye hemen hazırlanmam gerekiyordu.

Hızlıca bir duş aldım ama her zaman ki duşlarımın en yavaşıydı biraz da olsa kendime özen göstermem gerekiyor gibi hissediyordum. Duşun bittikten sonra güzel bir bakım yapıp bunları giyindim

Sonra içeriye oturma odasına doğru gittim annem babam uyanmış telaş içindeydiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra içeriye oturma odasına doğru gittim annem babam uyanmış telaş içindeydiler

"Kızım berkehan ne zaman almaya gelecek seni"

<Anneme mutlu görünmeye çalışarak "Birazdan annecim"

"Heyecanlı mısın prensesim"

"Zorla evlenen bir kişi nasıl mutlu olursa o şekildeyim"

Babam benim oturduğum koltuğa oturarak elini elimib üstüne koydu.

"Güzel kızım zaten anlaşmamız 3 ay daha fazla kalmayacaksın. Lütfen affet beni lütfen (kısık bir sesle) hem annen hem kardeşin için"

"Tamam baba olan oldu yapacak bişeyimiz yok uzatmayalım zaten 3 aylık bı anlaşma "biraz oturduktan sonra telefonuma bildirim gelir.

"Kapidayim" yazmıştı berkehan .

"Annecim berkehan yazmış ben çıkıyorum"

"Tamam prensesim"

Hızlıca converslerimi giyip gelinlik kutusunu alıp aşağıya indim . Berkehan içindeydi arabanın.hemen kapıyı açıp içeri girdim.

"Selam güzellik"

"Selam" dedim soğuk bir ses tonuyla

"Hazır mısın büyük güne"

"Hiii hemde nasıl"göz devirdim.

Sonra ne o konuştu ne de ben kuaföre geldiğimizde ben hızlıca arabadwn indim. O da sanırım kuaföre gidiyordu.hic  görüşürüz demedi bile bundan bana eş felan olmaz.

"Hoşgeldiniz efendim"

"Hoşbulduk ben sade bir fön istiyorum biraz da hafif maşa sade bir makyaj"

"Tabi efendim buyrun"

Her hazırlığım bitti makyajim saçım kıyafetim herşeyim hazırdı. Pelinde gelmişti o da hazırlanmıştı.efekana yazıp yazmamak arası kararsiz kalmıştım.yazmayicaktim.

"Hadi kanka nerde kaldı kocan ya merak ettim tipini"

"NE bileyim kanka gelir heralde"

"Saçmalama banane gelen gelir "

"Of kızım siz nasıl 3 ay aynı evde yasiyacaniz yaw"

" off pelo kafamı şişirdin sus ya"

"Tamam kızma "

Aradan 10 dk sonra siyah bir araba geldi sabah geldiğimiz araba değildi bu derken arabanın içinden takım elbiseli bir koruma çıktı.

Bana doğru yaklaşarak"buyrun efendim sizi ben götürcem Efekan bey öyle emretti "

Hayal kırıklığı yaşayarak"peki"

O kadar üzüldüm ki düğün günü beni görmeye bile gelmedi ruhsuz öküz.

Arabayla büyük bir villaya geldik her taraf süslenmişti daha kimse gelmemişti hemen hızlıca inip beni bı odaya yönlendirdiler Efekanın odasıydi sanırım burası.

Saatler geçti ve konuklar hep geldi ama Efekan hala ortada yok 5 dk sonra gelmemiz gerekiyordu ama yoktu ortada acaba vazmigecti evlenmekten derken 2 dk sonra Efekan geldi ama bir kadinla sanki başımdan kaynar sular döküldü o an el elle geldiler hemde.

O kız alaycı bir tavırla," bu mu evleneceğin kız aşkım"

"Evet bebeğim bu"

Gözlerim istemsizce doldu hemde çok büyük derece de sevgllisi olduğunu bilmiyordum ama düğün gününe böyle gelmemeliydi.

"Aşkım sen aşağıya in biz geliyoruz"

"Efekan sadece bugünlük bu kadar yakın olmanıza izin veriyorum"

"Tamam aşkım söz " dedi ve o uzun boylu sarışın kadın aşağıya indi ve Efekan bana doğru döndü.

Bıkkın bir tavırla"hadi inelim"

Hiç cevap vermedim sadece uzattığı elini tuttum.ve aşağıya merdivenlerden indik mecbur yalandan bir tebessümle geçiştirdim orayı sonra dans ettik yüzüme bakmadı bile gözleri hep sevgilisiydeydi.

Herkes yavaş yavaş gitmişti benim ailem ve onun ailesi bir de sevgllisi annem babam kardeşim ile sarildiktan sonra onlarda gitti yarım saat sonra o sarı cadi da defoldu .

Herkes odalarına dağıldı ben nerde yaticaktim bilmiyordum.etrafa bakinirken

"Sen benim oda da kal benim çıkamam lazım "

"Peki" kesin o sarı cadıya gidecekti aman banane nereyee giderse gitsin .

Hemen kıyafet alıp odadan çıktı sadece tanımadığım bir oda da ben kaldım öylece etrafı gezindim sonra gelinliğimi çıkardım benim bedenime göre elbiseler alınmıştı.onlardan bir pijama takımı alıp hemen hızlı bir duş alıp üstümü giyindim.

Çok garip duygular içindeyim ağlamak istiyorum ama ağlayamiyorum.mecburdum buna sadece bu pis adama 3 ay mecbur kalacaktım başarırım umarim .

Sonra yavaş yavaş gözlerim kapandı ve uyudum Efekanın yatağında.



********

İnşallah beğenirsiniz oylamayı unutmayın bol bol yorum atmayı unutmayın iyi geceler aşkolarimmmmm💗

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin