1. Bölüm

21 4 5
                                    

Alarm Sabahın 7'sinde çalmaya başladı hemen alarmı kapatıp kendime gelmeye calistim hızlıca kalkıp kafeye gidip kafeyi açmam gerekiyor hızlıca giyindim hemen otaparka doğru indim .telefonuma baktım saat 7.42'ydi güneş daha yeni doğuyor olmalıydı arabayı çalıştırdım ve 10 dk sonra kafeye geldim . Hemen kafeyi açtım etrafı toparladim temizledim eşyaları yerine koydum masaları halletim her şey tamamdı saat 8.32 oldu ama gelen tek bir müşteri bile yok son 7 aydır hep böyle tek tük müşteri geliyor hiç kaarımız olmuyordu .

Saat 10 oldu ve babam kafeye geldi ."hoşgeldin baba"

"Hoşbulduk kızım, müşteri geldi mi hiç"

"Yok ya babacim ne müşterisi hiç kimse gelmedi ne olacak bizim bu halimiz"

"Kızım gel şuraya otur artık sana soylemenin vakti geldi "

Bı an şaşırdım hemen babamın yanındaki sandelyeye oturdum "Ne söyleyeceksin baba"

"Kızım bizim işler sende biliyorsun çok kötü ilerliyor eve para götüremiyoruz annenin istediği hiç bir şeyi doğru dürüst alamıyorum bende bunu düşünce sana sormadan bişey yaptım ."

"Ne yaptın baba "

" Kafeyi birine sattım o bizim yerimize yönetecek her ay bize güzel bir para verecek "

"Baba kim bu iyliği bize yapsın hem kafeyi satın alıyor hem düzenli bize para gönderiyor sepeb ne?"

"Kızım ben çok üzgünüm çok özür dilerim adam karşılığında seninle evlenmek istedi karşılığı bu ama sadece 6 ay boyunca sonra hemen boşanacaksınız bugün gelecek buraya seninle evlenecek olan adam "

" ne baba nasıl bana sormadan böyle bir işe kalkışırsin ya nasıl ben evlenmek istemiyorum satmayalim kafeyi olsun bitsin "

"Kızım ne yiyicez Allah aşkına benim tek gelirim kafe ben burdan para kazanıyorum bura benim ekmek teknem  ne olur yapma bunu bana lütfen saat 12 de adam gelicek lütfen evet de sadece 6 ay annen icin kardeşin için "

Başımdan kaynar sular döküldü sanki babamdan asla böyle bir şey beklemezdim gözlerimden yaşlar boşalmaya başladı istemsizce " Sırf annem ve  kardeşim için sırf onlar için baba seni asla affetmiycem bu yaptığın şey için "

"Kızım lütfen özür dilerim mecburdum"

"Baba lütfen özür dileme üzgünüm sinirliyim kalbini kırmayım konuşmayalim bı sure lütfen "

" kızım çok özür dilerim, saat 12 de adam gelicek"

Hemen babamın yanından gidip ağlaya ağlaya lavobaya gittim telefonu açıp saate baktım saat 11.56 ' ydi hemen kendimi düzelttim elimi yüzümü yıkadım ve kendime gelip içeri gittim henüz kimse gelmemişti ama bir tane müşteri geldi ben içeri girerken babamda ortalıkta gözükmüyordu sanırım mutfaktaydi

"Hoşgeldiniz efendim"

"Hoşbulduk"

"Ne istersiniz "

"1 latte ve yanına limonlu pasta lütfen "

"Tamamdır efendim hemen getiriyorum"

Hemen mutfağa gittim babam orda bıçaklarla uğraşıyordu hiç yüzüne bile bakmadan pastayı koydum ve latte yaptım hızlıca hemen müşteriye görürdüm.

Elimdeki tepsideki eşyaları masaya koydum.

"Afiyet olsun efendim"

"Teşekkürler sağ olun"

Tepsiyi mutfağa bırakıp kasanın oraya geçtim babamda geldi sonra hesap işlerine bakmaya başladım bayadir duzenlemiyordum gerçi hiç kaarımız yoktu ama günde 4 5 müşteri geliyordu.

Hesap kontrolunu halletmeme çok az kalmıştı ama aklım hep şu evlilik isindeydi neden gelmedi hala acaba diye düşünüyordum .nasıl biri ne işle meşgul kaç yaşında büyüktür bence ama bilmiyorum hiç istemiyordum zaten evlilik denen şeyden nefret ediyordum kafamı kurcalayan bir sürü soru vardı babamın bunu yapmasi zaten benim için çok ağır olan bir şeydi .

Saat 12.42'oldu hesap islerim tamamlandı öylece masada oturuyordum ve kapı açıldı birden müşteri geldi sandım ama o değildi babam hemen yanına koştu demek ki oydu evleneceğim kişi buydu bana doğru baktı ve başını hemen babama doğru tekrar uzattı çok değişik duygular içindeyim.




*********

Bölüm bitti umarım beğenmişsinizdir oylamayı bol bol yorum atmayı unutmayınnnn💓iyi gecelerrr

Karanlık AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin