Přijeli jsme pred bytovkou calin se mi nabídl že půjde semnou kdyby tam byl náhodou Tomáš. Otevřela jsem dvere od bytu a nikdo nikde nebyl šla jsem do pokoje a vytáhla svůj batoh. Hodila jsem tam pár triček mikin kalhot spodní prádlo atd..
Jelikož nejsem holka co řeší makeup ale mam ho aby se neřeklo tak jsem si do batohu hodila. Zamkla jsem a klíč co mi dal Tomáš když jsem za ním přijela jsem dala pod rohožkou .Šli jsme do auto a david nás odvezl na byt calina Petra a Willyho. Marka a Persila už odvezl domu.
Jsem ráda že kluci mi chtějí pomoc ale i tak z toho mám divnej pocit. Co kdyz se dozví o tom ze dealuju? Budou me za to soudit? Co když mě vyhodí na ulici? Tyhle myšlenky mi dělali společnost po celou tu dobu co jsme jeli.
Absolutně nechápu co mě to napadlo ale napsala jsem Petrovi aby nás nikdo neslyšel ze mi není psychicky dobře
_stfu_jasmina_ : Petře?
Jezis co mě to napadlo chtěla jsem to smazat ale byl rychlejší a odepsal mi
_stfu_jasmina_ : Petře?
27wolfenstein: dealerko?
_stfu_jasmina_: asi potřebuju obejmout:)
To si jenom zobrazil a hned mě obejmul. Samozřejmě že Kojo s Calin na nás zmateně čumeli.Neresila jsem to a objetí jsem si užívala. Někdy je lepší lidský dotek než slova
David zahlasil že jsme tady. Všichni jsme vyšli z auta a postupně se z Davidem loučili. David odjel a my šli do baráku.
Na to ze tu jsou 3 kluci celkem uklizeno.
W:Pojď ukážu ti pokoj co jsme měli pro hosty
Ja jen kyvla a šla jsem za ním. Zavedl mě do pokoje který nebyl největší ale taky nebyl nejmenší.V pokoji byla skříň,stůl ze zidli a postel kde se vejde jeden člověk.
Willy odešel a ja si dala věci do skříně a kosmetiku jsem si dala na stůl.Šla jsem zpatky do obyvaku a tam seděl Willy a Calin takže pravděpodobně Petr zašel do svyho pokoje
Šla jsem si sednout na sedačku a všichni 3 jsme si povidali.
O Willym jsem zjistila ze ma přítelkyni neli a o calinovi že bude vydávat album s Viktorem Sheenem roadtrip.
Při našem povídání někdo zavolá Calinovi. A odešel do svyho pokoje. Tak jsem se bavila jenom s Willym.
Po 7 minutách přijde calin a řekne že on a Willy musí do studia
ČTEŠ
Rozdíl Mezi Nami/ FF:stein27
Ficção Adolescentepříběh o holce která dealuje a omylem prodala drogy rapperovi?! tento příběh obsahuje: -drogy -alkohol -sex