21.

684 22 1
                                    

Chvíli se povídáme je divný si povídat se sjetym Petrem otočí se a ukáže pytlicek velice známých extazich.

P:Dáme si?

Mám si dat a užít si chvilku toho ze jsem sjeta? A nebo. Ho odmítnou? UZIT SI

Kyvla jsem na souhlas a jednu pilulku mi dal a ja následně učinila co jsem chtěla.

Po nějaký chvilce kdyz jsme byli oba ticho to zacinalo pomaličku působit. Abych řekla pravdu na mě míň než na Petra.

J:Pujdu spat jsem fakt unavená
P:Piiciijj jasminkooo nechod

Zvedla jsem se utrela jsem se ručníkem co ležel na zemi a hodila přes sebe mikinu.

Vejdu do baráku a potichu jako myška pujdu nahoru ale najednou ucitim nátlak moji ruku kkdyz se otočím uvidím Petra co se mi dívá do očí. Pomalu se ke mně přibližuje a následně me políbí. Z jedné lehké pusu se stane libani.

Peťa me chytne za stehna a položi me na kuchyňskou linku . Drží mě za boky a porad me líbá. Ruce mám obmotane kolem jeho krku.

Vysednu s linky. od něho odtahnu a vezmu jeho ruku a tahnu ho do pokoje
Vešli jsme do pokoje a ja dveře následně zamkla. Petr se me ujal a položil me na postel.

P:Zachrané slovo je nikdy nezpomalit babe

A vnikl do mě. Nikdy jsem se necítila líp.
Zbytek našeho jodlovani vám neřeknu...

Ráno mě probudi smích. Otočím se na bok a vedle mě nikdo. Zamrzelo me to? Trošku. Zvedla jsem se z postele a hodila jsem na sebe teplaky a mikinu co byli hozeni přes židli.

Vezmu mobil s vyrazim dolů. Všichni dole a porad si povídají. Nemám moc po ránu se povídat takže budu dělat ze sem vzduch

Vejdu do kuchyně a otevru skříňku vytáhnu misku a také čínskou polívku.

L:Delat ze si vzduch fakt nemusíš musí mě každý lekat dopici
J:Nemusím ale můžu

Rozdíl Mezi Nami/ FF:stein27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat