D:Tak a ke klipu pro calina ... máš nejakej nápad jak by ten klip mohl vypadat?
C:No napadlo mě to natočit na cameru co mam na kompu u me v pokoji a byli by tam nějaký vystrizky z nějakých hezkých momentů.
D:Okejokej to zní dobře takže zítra budem natáčet
C,J:OkejPotom si kluci povidali asi tak ještě 2 hodky. Bylo asi 15h a my šli už domů. Doma se nic nedělo hned co jsme prisli jsem zašla do pokoje a kluci též. Lehla jsem si na postel a sjizdela tiktok.....
P:Můžu?
Zvednu se a kyvnu na souhlas
J:Co potřebuješ?
P:Takže budeš natáčet klip s calinem jo?
J:Jojo těším se
P:Tak to je fajn
J:To je vše na co ses chtěl zeptat?
P:Jenom nevím jestli ti to dovolím
J:No to teda dovolis
P:HmmmmmSedla jsem si na něj obrocko a oba jsme se zasmáli. Jeho ruce byli má mých bocích.
J:Takze?
P:Fajn dovolím ale něco Za to chcu
J:A co prosimte?Zkousne si ret. Ja ho tak nenávidím. Dám mu lehkou pusu a odsednu si od něho a odejdu z pokoje. Ale hned zamnou přiběhne calin
C:Nevis kde je Petr potrebuju s ním mluvit
J:U me v pokoji
C:Okej?A běžel do pokoje. Ja šla do kuchyně si udelat čaj. Čaj nechám na lince a nechám ho trochu vystydnout.Calin už vysel z pokoje a ja se tam mohla s tím čajem vrátit. Petr už nelezel v me posteli nebyl nikde aha?
Zbytek dne se už nic nedělo.....
Je den natáčení klipu pro calin. Rano jsem dostala instrukce od calina a Davida co se bude dít. Rano jsem neměla ani chuť se nasnidat protože začínám být ve stresu. Calin mi přišel do pokoje a řekl mi že za 10minut přijede david tak ať se připravím. Ja tak učinila a zacala jsem vybírat věci co si na sebe obleknu. Vybrala jsem pět outfitu. První sou takový červený šaty,pak černý triko a teplaky, šedivý mikinu a černý leginy šedivý triko a kraťasy , bílý tílko a modrý džíny....
ČTEŠ
Rozdíl Mezi Nami/ FF:stein27
Novela Juvenilpříběh o holce která dealuje a omylem prodala drogy rapperovi?! tento příběh obsahuje: -drogy -alkohol -sex