Draco
Sedl jsem si do prázdného kupé a čekal na Blaise. Ten se za chvíli přiřítil jako velká voda v doprovodu Pansy a něco ji vyprávěl. Vypadalo to dost vtipně, máchal rukama, něco ukazoval, poskalkoval,... no prostě Blais.
,,Ahoj Draco, to neuvěřís co se mi stalo." A mě bylo jasné, že mě teď čeká to samé co Pansy. Achjo.
Po dvaceti minutách Blaisova mletí jsem musel jít na vzduch. Vymluvil jsem se na to že potřebuji na záchod a rychlostí Kulového blesku jsem vystřelil z kupé. Merline za co mě to trestáš.
Procházel jsem se po vlaku když vtom jsem uviděl tu mudlovskou šmejdku Grangetovou. Stála v uličce u okna o dívala se ven. ,,Copak tak sama Grangerová, kdepak máš Pottera s Weaslankem nebo zrzku? Přestali se s tebou bavit, však kdo by se bavil s mudlovskou šmejdkou." ,,Tak proč se se mnou bavíš fredko?" ostře odvětila a vydala se pryč.Hermiona
Harry, Ron a Ginny se pořád bavili o Famfrpálu, a tak jsem se vyrazila projít. Bohužel jsem ale narazila na Malfoye, po krátké výměně názorů jsem se vydala zpět do svého kupé.
,,Rone myslím, že máš šanci stát se brankářem. Pokud uspěješ v náboru, tak tě rád vyberu do týmu. A ty Ginny máš místo již jisté. Tedy pokud se neobjeví někdo, kdo by byl lepším střelcem než ty a o tom pochybuji." mlel Harry. ,,Můžete se už prosím přestat bavit jen o famfrpálu." Všichni tři se na mě podívali. ,,Hermiono co je špatné na famfrpálu." ptal se Ron. ,,No mě to zase tak moc nebaví a už přes hodinu melete jen o tom. Pochybuji že jsme si všimli že jsem na chvíli odešla pryč. Byla bych ráda kdyby se změnilo téma, abych se taky mohla zapojit." Během zbytku cesty už naštěstí o famfrpálu nepadlo ani slovo.Tak a sme tu, vlak zastavil a my míříme ke kočárům. Jedeme společně ještě s Lenkou a Nevillem. Po zařazení prváků a Brumbálově proslovu se na stolech objevilo jídlo. Očima jsem běhala po Velké síni až se mi oči zastavily u zmiozelského prince. Seděl u stolu a myšlenkama byl úplně jinde. V tom okamžiku zvedl oči a díval se přímo do těch mích. Neodpustil si svůj malfojovský úšklebek, který jsem mu po svém oplatila, a pak se od něj odrhla na druhou stranu síně. Letos jsem si totiž řekla, že si žádné urážení líbit nenechám.
ČTEŠ
Jeden pohled
FanfictionNa nádraží King's Cross se již shromažďují studenti Bradavic a nastupují do vlaku. Mezi nimi i trio z Nebelvíru a zmiozelský princ. Draco se zrovna loučil s rodiči. Matka ho svírala v nekonečném objetí, na otce jen kývl a vydal se k vlaku. Hermiona...