Za 3 dny už měl být 2 úkol a já jsem pořád neměla otevřené vejce.
Dnes za mnou přišel Cedric a řekl mi ať ho vezmu do koupelen a dám ho pod vodu.
Rychle jsem běžela za klukama.,,Klucii" vběhla jsem jim do pokoje
,,Co blazniš" řekl George
,,Už vím jak otevřít to vejce" řekla jsem udychaně
,,No to je super a jak ti na to máme pomoct. " Zeptal se Fred
,,No musí být v koupelnách pod vodou" řekla jsem
,,Tak jdeme do koupelen" řekl George
,,Tak jo" Řekl Fred
,,VÁM to nevadí" Zeptala jsem se
,,Ne" řekl George a projel si mě pohledem
,,V plavkách" zdůraznila jsem a kluci si smutně povzdechli
,,Tak 5 min pred spolecenkou" řekl George
,,Fajn" a běžela jsem do pokoje"
Vzala jsem si takový plavky
Kluci už na mě čekali. A společně sme šli do koupelen. Vyvlekla jsem si oblečení a pod tím jsem měla plavky. Kluci na mě zírali. Se divím že jim nevypadaly očí. Pak udělali to samý.
Chvilku jsme si povidali a pak jsem ponoŕila to vejce. Začala hrát hudba o tom že mám být u vody až bude 2 úkol.,,Tak já půjdu. Zítra píšu opakovací písemku" řekl George a u toho trochu mrkl na Freda.
,,Chceš nějak pomoct" Zeptala jsem se ho
,,Ne ale dik" řekl oblékl se a odešel
Chvilku bylo trapné ticho.
,,Díky že jste tu se mnou šli" řekla jsem
,,Pro tebe vše Juli" řekl Fred a škarlivě se usmál. A já jsem mu úsměvem oplatila.
Byli jsme docela blizko sebe. Celou si mě projel očima a já jeho taky.Myslela jsem na to co se stalo v Ronovem pokoji. A myslím si že myslel na to samé. Pomalu jsme se k sobě přiblížili. A pak se naše rty spojily. Líbali jsme se. Bylo to plné vášně a cítila jsem energii. Která probudila celým mým tělem. Fred se pak usmál do polibku a přišlo mi to trochu hezké nevím proč asi jen tak. Pak jsem ale polibek přerušila.
,,Děje se něco?" Zeptal se Fred
,,Ne jen..." řekla jsem
,,Jen..." řekl Fred
,,Jsme dlouho letí přátelé a tebe chce každá druhá. Ne že by se mi to nelíbilo bylo to úžasný ale tak ..." vydělá jsem jak se usmál jak jsem říkala že náš polibek byl úžasný.
,,Chápu to" řekl sklesle
,,Zlobiš se nějak" řekla jsem.
,,Ne" řekl
A vstával z vody. Jak odešel ještě jsem tam chvilku byla a pak taky odešla.
ČTEŠ
Jsem po tátovi no !
RomanceJmenuji se Julie Blackova. Dcera od Siriuse Blacka. Je sice v Azkabanu a snad ho někdy pustí. Aspoň mu můžu psat dopisy. Bydlím u babičky z maminy strany. Je mi 11 a konečně pojedu do Bradavic. SNAD SE VAM BUDE PŘIBĚH LIBIT. NEBUDE MOC PODLE FILMU...