26. Tretí úkol

45 4 0
                                    

Uběhlo několik týdnů a byl třetí úkol. Bála jsem se sice mi dvojčata řekli že to zvládnu. Moc si to nemyslím.

,,Můžete jít" řekl Brumbal a my šli do bludiště

Bála jsem se ale byla jsem s Harrym a pak jsme došli k poháru dokonce tam byl i Cedrick všichni 3 jsme se chytli poháru a přenesli jsme se na hrob.
Byl tam Cerviček říkal mi o něm táta. HARRYHO dali k jednomu hrobu
A mě k jednomu smrtijedovi.

,,A teď se tě můžu konečně dotknout" řekl Voldemort
Dotkl se Harryho jizvy. Nejspíše ho zo bolelo.

,,A ty si Blacková" řekl Voldemort a ukázal na mě

,,Ano" řekla jsem s chladným výrazem

,,Jde to vidět" řekl Voldemort a chytl mě pod krkem

Pak mě pustil a něco říkal Harrymu. Po chvilce začali bojovat a Harry to vyhrál ale Voldemort zabil Cedricka. Já jsem se rychle dostala k Harrmu a chytlo se poháru a dostali se k ostatním.
Začali jsme s Harrym brečet. Ostatní se smáli ale pak nás viděli. A začali brečet taky. Profesor Moody odvedl Harryho a mě. V jeho kabinetu jsme zjistili že není pravý profesor Moody. Pravý byl v jeho truhle. Priběhli tam ostatní profesoři a nás poslali do Nebelvirské společenské místnosti. Tak se oslavovalo místo smutku.

,,Ty si to dokázala Juli" přiběhl ke mě Fred a objal mě a cítila jsem se dobře na jeho hrudi.

,,Jo" řekla jsem v jeho hrudi

,,Juli ty žiješ" řekl George. Fred mě pustil a by mě obejmul on.

,,Jo to vím taky" řekla jsem mu a začala jsem se trochu smát.

,,To by asi stačilo" řekl Fred a rozdělil nás.

,,Ale prosimtě bratřičku" řekl George

,,No já se jdu prevlict a pak za vámi přijdu" řekla jsem jim

Došla jsem do pokoje a tam nikdo nebyl. Prevlekla jsem se do černých kraťasů a bílý kratší tričko.

Jsem po tátovi no ! Kde žijí příběhy. Začni objevovat