21. Druhý úkol

46 4 1
                                    

Den kdy byl druhý úkol tak jsem celý den neviděla Freda. S George sem si povídala a taky ho neviděl.

,,Mam o něho strach" řekla jsem Georgovi když jsem se chystala skočit do vody.

,,Neboj bude to v pohodě" řekl George a objal mě.

,,Julie Vem si tohle než skočiš do vody." Řekl mi profesor Moody a dal mi prášek.

,,Děkuji" řekla jsem profesorovi. Hnedka odešel.

,,Zvládneš to Julčo" řekl mi George

,,Jo já vím" řekla jsem a začala se smát

Brumbal řekl ať skočime. Skočila jsem do vody a cítila jsem se nějak divně. Ale doplula jsem a byli tam vodní lidé uviděla jsem Rona Herm a i Freda. Věděla jsem že Harry vezme Rona ale nevěděla jsem kdo vezme Herm ale pak mi došlo že by jí mohl vzít Viktor. Doplavala jsem k Fredovi a Ron už byl pryč. Nejspíše ho vzal Harry.
Vzala jsem Freda a snažila se vyplavat nahoru. Ale v půlce cesty se mi chtělo ondlit pak to přestalo naštěstí vyplavala jsem nahoru jako třetí. Hned ke mě přiběhli George a Ginny.

,,Si v pohodě Juli" Zeptal se mě George

,,Já jo ale co Fred" řekla jsem a uslyšela jsem Chloeino dupaní potpatku

,,Frediku si v pohodě" řekla Chloe a přiběhla

,,Jo jsem díky Juli" řekl potichu Fred a podíval se na mě a usmál.

,,Není za co" řekla jsem mu a usmála se. Ginny nám dvoum donesla ručníky.

,,Pojďt Frediku" řekla Chloe a brala Freda za ruku.

,,Chloe já tu zůstanu" řekl Fred a podíval se na mě.

,,Tak jo ale já půjdu je mi zima" řekla jsem

,,Jo já taky" řekla Ginny
A odešly jsme a Fred, George tam zůstali.

Šla jsem do sprchy a pak zas do postele.

,,Štve tě že chodí s Chloe" řekla mi Ginny a sedla si na moji postel

,,Co....Ne..." řekla jsem

,,Ale jo" řekla zas

,,Tak možná trochu"
Chvilku jsme si ještě povidali a pak jsme šly spát

Jsem po tátovi no ! Kde žijí příběhy. Začni objevovat