Yine sinir bozucu olaylar...
Olaydan sonra hepimiz 5 gün boyunca birbirimizden uzaklaştık. Aslında Sunghoon hyung hepimizi kapı dışarı edip bir kaç gün konuşmamamızı söyledi. En azından ortalık sakinleşene kadar.
Bu sırada Hoon hyung dna testi için gerekenleri Jay hyunga vermişti. Ne beni ne de Heeseung hyungu görmek istemediğini söyleyip buluşmak için onu çağırmıştı. Heeseung hyung yine sinirlenip kendini odaya kapattı. Jay hyung ona saçmalamamasını söyleyince kavga ettiler. Sonuç: şu an salonda yalnızım ve ikisi de odasına kapandı.
Anlayacağınız şu son 5 günde yaşamadığım şey kalmadı...
Dna testi için çok heyecanlıyım. Ama 5 gündür ne Jungwon bana yazıyordu ne de ben ona yazıyordum... Niki ve Jake hyung ile olan grup açıp konuşmaya başlamıştık ama Jungwon yoktu. Niki ile konuşup neden böyle davrandığını sorduğumda olayın benimle alakası olmadığını, sadece benim suyu taşıran son bir damla olduğumu söyledi.
Dürüst olmak gerekirse ilk başlarda Niki'den cidden hoşlandığımı düşünmüştüm. Ama son günlerde mesajlaştıkça benim tipim olmadığına karar verdim. Tamam yakışıklıydı ama bir Jay hyung etmezdi??
Of... Yine konuyu Jay hyunga bağladıysam düşünmeyi kesme zamanım geldi sanırım.
Bu sefer de ilk adımı ben atmalıyım diyip Won'a yazmaya karar verdim. Aslında Niki ve Won kavgasında ikisinin tarafını da tutmuyorum çünkü asıl olay ne bilmiyorum. Eğer birini seçmek zorunda olsaydım bu Niki olurdu orası kesin. Neden Niki diye sormayın. Öyle olması lazım.
-
Jungwon-SunooJungwon
nasılsın
iyi
neden yazmıştın?
kırıcı :(
merak etmiştim
anladım Sunoo
genelde Niki denen şahısı merak edersin de
o yüzden sormuştum
ne alakası var
tabii ki seni daha çok merak edicem
ikizimsin...
KAHSJWDHQHSJQJDHQDHJABSNA
sen öyle söylemeye devam et
ikiz falan değiliz
nasıl bu kadar eminsin anlamıyorum
beni tanımıyorsun Sunoo
bildiğim şeyler var
bana da anlat o zaman
kendin gör istiyorum
yüzündeki o ifadeyi merak ediyorum
ikizim olmasan bile ne değişeceğini sanıyorsun ki Jungwon anlamıyorum
seni tanımıyorum farkındaysan sende söyledin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twins? | jaysunwon
Fanficsiz kafayı mı yediniz amına koyayım? 🂱 •jaysunwon •heehoon •yunki . wattpad'deki ilk jaysunwon ficidir.