Aşerme

958 78 35
                                    

Taehyung uzandığı yataktan yavaşça kalktı.Yanına olmayan Jeongguk'a karşı endişelense de komodinin üzerinde gördüğü notla rahatladı.

Gülümseyerek yataktan kalktı ve banyoya doğru gitti.Kısa bir duşun ardından tekrar odaya döndü.Yatağın yanına uzanmış köpeği görünce,onu kucağına alıp yatağa oturdu ve tüylerini okşamaya başladı.

"Yeontan! Bebeğim seni çok özledim"

Bir anda üzerine atlayıp yüzünü yalayan köpeğe karşı kahkahalar atmaya başladı.

Dakikalar sonra, kapıya yaslanmış onları izleyen bedeni görünce yataktan kalkıp Jeongguk'n kucağına atladı.

"Günaydın bebeğim"

Jeongguk,kucağına atlayan omeganın yanaklarına öpücük bırakmaya başladı.

"Kocacım çok acıktım ve canım acayip pankek çekti yaparsın dimi?" diye sordu Taehyung.

Alfa gülümseyerek sevgilisinin sorusunu cevapladı "Tabikide yaparım ama önce giyinmen gerekiyor böyle üşürsün"

Jeongguk kucağındaki bedenle giyinme odasına yöneldi.

"Senin kıyafetlerinden giymek istiyorum"
diye mırıldandı Taehyung

Jeongguk, kendi bölümünden tişört ve şort çıkarıp Taehyung'u yere indirdi.

Omega, alfasının elindeki kıyafetleri alacağı zaman Jeongguk kafasını sallayarak kıyafetleri ona vermedi.

Elleri bornozun kemerine gitti ve hızlıca onu çözdü.Ardından bornozu omuzlarından ittirerek yerle buluşmasına sebep oldu.

Jeongguk, karşısındaki bedeni dudaklarını yalayarak süzdü.Taehyung, her ne kadar kocasının karşısında çıplak kaldığı anlar olsa da utanmasına engel olamadı.

Alfa, gülümseyerek elindeki baksırı küçüğün bacaklarından geçirdi.Ardından ona bol gelen tişörtü ve şortu da giydirdi.Şortun belinden düşmemesi için iplikleri bağladı.

Omega, tekrardan alfanın kucağına atladı ve beraber mutfağa inmeye başladılar.

×

Jeongguk, yemeği yaparken Taehyung sandalyede oturmuş onu izliyordu.Gelen mesajla bakışlarını masanın üzerinde telefonuna çevirdi Taehyung.Jimin'in ona mesaj attığını görünce telefonuna eline aldı ve yanıt verdi

Jimin hyung:
Taehyung
Napıyorsunuz

Taetae:
İyiyiz hyung
Jeongguk kahvaltı hazırlıyor bana

Jimin hyung:
Dün nasıl geçti
Bahanesi neymiş bakalım?

Taetae:
Hyung
Öyle birşey degilmis
Ben sana anlatırım bir ara uzun uzun

Jimin hyung:
İyi
Bugun gelicez zaten Yoongi ile
Jeongguk'a güvenmiyorum

Taetae:
Hyung!!!!
Öyle deme ama

Jimin hyung:
Aman banane be

Taetae:
Taehyun'u da getir tamam mii

Jimin hyung:
Getiririm
Zaten benden daha fazla takılıyorsun onunla

Taetae:
Ne alaka şimdi

Jimin hyung:
Gayette alakalı??
Yani çocuğumu kıskanıyorum

Taetae:
Neyse
Kocam kahvaltı hazırladı
Yiyip geleceğim
Çok çok öptüm

Fuck.I'm pregnant-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin