Korkuyorum

1K 70 22
                                    

Günışığım:
Jeongguk
Evw grl lütfen
Korkuypeum

Alfam💖:
Taehyung
Ne oldu
Neden korkuyorsun
Endiselendiriyorsun beni

Günışığım:
Bir mesaj gwldi
Bilmiyorum biri bizr saka mi yapiuor

Alfam💖:
Ne mesajı

Günışığım:
Jeongguktan ayrıl yoksa bebeğini öldürmekten çekinmem diyordu
Jeongguk
Bu kim
Nr istiupr bizden

Alfam💖:
Siktir Bu kadar ileri gitmemiş ol/
Nasıl bunu yapabilir/
Tamam bebeğim
Sakin ol
Geliyorum eve ben
O mesajı atan kimmiş öğreneceğim

×

Kim Taehyung

Kapının zili ile oturduğum koltuktan kalktım.Her ihtimale karşı kapı deliğinden baktım ve gelen kişinin Jeongguk olduğunu görünce rahat bir nefes alıp kapıyı açtım.

O mesaj geldiğinde ne yapacağımı bilemedim.Bebeğime zarar gelecek düşüncesi beni çok korkuttu.En son, Jeongguk ile evlendikten bir hafta sonra Jeongguk'un hastanede yaralı bir şekilde olduğunu öğrendiğim gün bu kadar korkmuştum.

Bana her zaman, neden hastanede olduğunu anlatacağını söylemişti fakat yıllar geçmesine rağmen tek bir kelime etmedi.Bende sormadım.

Kapıyı açtığım an Jeongguk'a sarılıp ağlamaya başladım.Saçlarımı okşayıp,beni kucağına alarak içeri girdi.

"Jeongguk, kim neden böyle bir mesaj atar ki?" dedim hıçkırıklarımın arasından.

Koltuğa oturup beni kucağına çekti.
"Bilmiyorum sevgilim.Ama inan kim olduğunu bulacağım"

Ağlamam iç çekişlerine dönerken Jeongguk'un omzundan kafamı kaldırdım ve gözlerine baktım.

Sanki, kimin yaptığını bilen bir ifade vardı gözlerinde.

"Neyse sen bunları düşünme.Yemek yedin mi?"

Sorduğu soruyla düşüncelerimin arasından sıyrıldım ve kafamı hayır anlamında salladım.

Sahte bir kızgınlıkla kaşlarını çattı,
"Nasıl yemezsin?!Unutma sen artık iki kişisin"

"Belki bana yemek yaparsan yiyebilirim,alfam"

Beni kucağına alarak mutfağa doğru yürüdü.Beni tezgaha bırakıp mutfak önlüğünü giydi.Ardından ellerini oturduğum tezgahın iki yanına koyarak üstüme doğru eğildi.

"Pekala, ne istiyor bakalım güzel omegam?"

"Hmm sen ne yaparsam yerim" dedim gülümseyerek.

Elini bacağıma koyup okşamaya başladı.
"Yaparım tabii, ama bir karşılığı olmalı"

Ne istediğini anlayarak öne atılıp dudağına bir öpücük bıraktım.

"Galiba biraz daha istiyorum"

Tekrar dudağını öptüm.

"Yapabildiğin sadece bu kadar mı?"

Sırıtarak tekrar öptüm dudağını.Bu, diğer öpücüklerden daha derin sürdü.

Dudaklarımdan ayrılarak boynumu öpmeye başladı.Ellerimi saçlarına daldırarak okşadım.Bacaklarımı iki yana açarak bacak arama girdi.Bir yandan boynumu emerken diğer yandan tişörtümün altından belimi okşuyordu.

Dakikalarca buna devam etti ve en sonunda dudaklarını boynumdan ayırdı.

"Buna devam edersek kendimi tutamayacağım"

"Kızgınlığın mı yaklaşıyor?" Ellerimle saçlarını okşamaya devam ettim.

Başını evet anlamında salladı.Aklıma gelen düşüncelerle başımı iki yana salladım.Böyle birşeyin olmayacağına emindim ama içimdeki bir sesi susturamıyordum.Dayanamadım ve sordum;

"Jeongguk...kızgınlıkta sana yardım edemeyeceğim için başka birini bulmazsın dimi?"

Kaşlarını çattı ve aniden yanaklarımı ısırmaya başladı.

"Neden böyle şeyler düşünüyorsun?Senden başka gidecek kimsem yok sevgilim" diyip ısırdığı yerleri öpmeye başladı.

Gülerek boynuna sarıldım
"Hadi ama!Burada benimle fingirdeşmeyi bırak da çocuğumuza ve bana yemek hazırla"

×

Jeongguk gömleksiz bir şekilde-Kesinlikle beni çıldırtmak içindi- yemeği hazırladı.

Yemeği yedikten sonra yatak odamıza çıktık.Jeongguk duş alıp üstünü giyindikten sonra yatakta 'Baba olmak' ile alakalı kitap okumaya başladı.Bende yanında dizimi izliyordum.

Bir saat sonra kitabı kapatıp bana doğru döndü.Elimdeki telefonu alıp kapattı.

"Yaa Jeongguk!En heyecanlı yerdeydi ama" dedim bağırarak.

"Sevgilim sana birşey soracağım"

Ciddi bir şekilde konuştuğunda kafamı yastıktan kaldırıp yatak başlığına yasladım.

"Dinliyorum?"

Sorup sormamak arasında kaldığı çok belliydi.Ama en sonunda sordu,

"Birkaç gün Jiminlerin evinde kalsan?Şehir dışında bir işim var da."

×


Smut yazmayı planlıyordum ama tezgahta sahneyi yazarken bile utandım nasıl yazicam!!

Bu fici yazmak için motivasyonum SIFIR.
Zorla yazıyorum ama Birkaç fikir var aklımda.Kaos...
XOXO!

Fuck.I'm pregnant-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin