Benim kalbim💖
Yorum yapmazsanız kalbim💔🙋♀️Ben yorum istiyor
😀Normalde ben
😭Yorum yapmazsanız benLÜTFEN YORUM YAPIN!!🥳🥳
×
"Sürprizzz"
Taehyung, yatakta Jeongguk'un kucağına çıkmış eşinin dudaklarını öpüyor,alfa ise omeganın kalçasını okşuyordu.Ta ki bir anda açılan kapı ile içeri giren Namjoon ve Jin'e kadar.
Namjoon, içeri girerken-dalarken- gülen yüzü yatakta kucak kucağa öpüşen çifti görünce soldu.
Taehyung ve Jeongguk öpüşmelerini yarıda kesip odaya dalan çifte bakıyordu
Jin,kocasının omzuna vurarak arkadasını döndü "Salak adam!Girilir mi öyle bir anda yatak odasına ya" dedi.
Yatakta kocasının kucağında olan omega, şoku atlatıp Jeongguk'un kucağından kalkıp yatağa oturdu.Elleriyle burumuş kıyafetini ve dağılmış saçlarını düzeltti.
"Abi" dedi ve gülümsedi "Nasılsın?"
Namjoon, aklına gelen görüntü ile yüzünü buruşturdu "Buraya gelmeden önce iyiydim kardeşim"
×
Taehyung, gerginlikle alt dudağını dişlerken karşısında yemek yiyen abisi ve abisinin eşini izliyordu.
"Şey...neden geldiniz abi?"
Namjoon, elindeki çatalı tabağın yanına bıraktı ve sabah olan olaydan dolayı hâla utanan kardeşine baktı.Bu hali onu gülümsetse de ciddiliğini bozmayarak cevapladı sorusunu "Kardeşimin evine de mi gelmeyeyim, bebeğim?"
Taehyung, abisinin onu yanlış anladığını düşündü ve ellerini sallayarak yanlış anlaşılmayı ortadan kaldırmaya çalıştı.
"Hayır öyle demek istemedim.Yani..." kafasını çevirip gülümseyerek onu izleyen kocasını görünce afalladı ama çok geçmeden kendisini toparları ve cümlesine devam etti "Haber vermediniz ya o yüzden sordum"Jin, heyecanla eşine bakarak "Taehyung biz buraya taşınma kararı aldık" dedi.
Jeongguk, duyduğu cümle ile içtiği şu boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.
"Jeongguk" endişeyle eşinin sırtına vurmaya başladı Taehyung.
"Bak" işaret parmağıyla tavanı gösterdi "Kuş uçuyor"
Alfa, gözlerini tavana diktiği an Jin kahkaha atmaya başladı.Jeongguk sakinleştikten sonra hızlıca sordu "Burada derken..bizim evde mi kalacaksınız"
Namjoon başını iki yana salladı "Hayır, korede yaşamaya karar verdik"
×
Taetae:
HyunggJimin hyung:
Balım
Ne oldu?Taetae:
Bugun kim geldi tahmin etJimin hyung:
Namjoon ve jin hyunglar mı?Taetae:
Sen nereden biliyorsunJimin hyung:
Bana, geleceklerini söyledilerTaetae:
NE!
HYUNG YA
KESKE BANA SOYLESEYDIN
BASILMAZDIK EN AZINDANJimin hyung:
Basılmazdık derken?Taetae:
Sey
Biz jeonggukla
Yatakta
Öpüsüyorduk
SADECE OPUSUYORDUK BAK
Biraz da kucağına çıkmıştım
Abim ve Jin hyung bir anda odaya daldı
Bizi öyle gördü...😪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck.I'm pregnant-Taekook
FanfictionHamile omega Taehyung ve onu canından çok seven kocası alfa Jeongguk. -Mpreg