Auto ja suudelma

40 4 0
                                    

Hyunjin pov:

Lix anto mulle eilen illalla lempinimen jinnie<3Se on nii söpö,siis se nimi ei lix.
Tai noh onhan seki ny aika kuuma;) MITÄ siis mä tarkotin söpö ei kuuma.
No ihasama kello on jo 07.30 ja koulu alkaa 8.00 eli mun pitää alkaa lähtee jo.
Pakkasin repun,pesin hampaat,tein ihonhoito asiani,laitoin kengät jalkaan ja lähdin ovesta ulos.

Olin melkein jo koululla kunnes musta kalliin näköinen auto ajoi eteeni ja lix astui ulos autosta samalla laittaen jotain reppuunsa.Se jokin oli vihreää mutta en tiedä mitä se oli.Ennen kuin hän lähti autosta edessä oleva ihminen veti hänen päänsä häneen päin ja hän suuteli lixiä.Mitäh...
Se suuteli lixiä?Ehkä se oli vaan sen äiti joka anto sille pusun?Ei se ei ollut nainen se oli mies ja ei mun kaa äiti suutele mua yök:(.Noh ei tässä voi tehä mitää muuta ku kävellä sinne vitun kouluun ja olla niinku mitää ei ois ikinä tapahtunu.Helppoa eikö?

Olin vihdoin koulussa ja kellokin oli vain 7.50 eili vielä 10 min aikaa löytää kaverit ja luokka.Löysin tietenkin lixin ensi ja se alko kysyä että miten menee ja noin,vastasin vaa et hyvin koska en just ny jaksanu puhuu sille.

No kyllä me ne loputkin löydettiin mut ne kiis jo luokkiinsa koska kello oli jo 7.59 eli meilläkin olis vaa minuutti aikaa löytää se luokka.Ihanaa.

Olin juuri avaamassa luokan ovea kunnes lix ottaa kädestäni kiinni ja lähtee juoksemaan käytävää pitkin."Lix mitä sä teet meijän pitää mennä luokkaa tai saan merkinnän taas!" "Pliis yks tunti:( sano et sulla oli pää tosi kipee tai et sun äiti on kipee nii myöhäistyt" Noh ei se nii vakavaa oo saada yks merkintä.Eihän?Saavuimme hetke päästä jonkun oven eteen.Lix avasi oven ja veti mut nopeesti sinne.En miettinyt mitään vaan menin huoneeseen lixin mukana.Ja onneksi menin koska hän veti minut suudelmaan ja se jos koko oli taivaallista.Jos ette usko nii voi voi.Menimme nopeasti eteenpäin asioissa u know.Noin 1h 30min päästä ovi aukeaa hitaasti ja me saamme pienen paniikin sillä kummallakaan ei ole paljoa päällä.Lix kuitenkin nostaa vaatteet lattialta ja alkaa pukea niitä päälle,päätän seurata häntä ja tehdä saman.Juuri kun saimme vaatteet päälle ovi aukesi ja siellä oli Seugmin ja Jeongin.Miks ei?Saimme pienet virheet ja muutuin aivan punaiseksi.Lix kuitenkin katsoi heitä ilmeettömänä ja veti taas kädestäni heidän luokse.

Olimme koko loppu päivän hiljaa lixin kanssa mutta pojat ne vasta puhuikin ja paljon."Mitä te teitte siellä?" "Sokeeki tietää mitä te teitte" "Miks koulussa?" "Kumpi aloitti?" "VOITTEKO OLLA HILJAA TAI TAPAN TEIJÄT MOLEMMAT?"Kuuluu vierestäni.Katson lixiin pelästyneenä,en ole ikinä kuullut hänen huutavan noin.
Pojat katsovat minua ja sitten lixiä pelokkaina.Lopulta lix lähtee pöydästä reppunsa kanssa.

Felix pov:

Ahh vittu ne käy hermoille!Päätin mennä vessaan ja ottaa vähän  ja vain 'vähän' huumeita joita minulla on repussa.Miks?Mun piti myydä ne mut se tyyppi on kipee joten  käytän ne ite.
Päässä pyöri ihanasti ja mulla tuli vaa mun ja jinnien asiat mieleen.kuulin puhelimeni soivan repussani.Kaivoin sen sieltä ja katsoin soittajaa,se oli Changbin.Tietenkin kuka muukaan se ois.Vastasin tietenkin puhelimeen.
"Moi Fe onko sulla ny tunti?" "Mhä enh ohr vharm"vastaan päissäni."Fe veditkö sä ne kaikki huumeet ite?!" Hän on hädissään."Ehkpjä"Vastaan sillä en ole yhtään varma että vedinkö oikeasti kaikki vai puolet."Mä tuun hakee sut!Missä sä oot?"Missä mä olen?En mä oo enää varma."Kaihd vaesseassa"Sitten taju lähti.

"Fe,nyt ois aika herätä ellet haluu Pomon nähä sua tollasessa kunnossa."Pehmeä ääni kuuluu vierestäni.Se oli Changbin mun rakas.
Mutta entä Hyunjin ja meidän reissu?
En mä enää ees tiiä pitää jutella sille tänää illalla jos muistan.Avasin hitaasti silmäni va näin ne ihanat kasvot edessäni.Changbinin söpöt ja ihanat kasvot>_<Hetken kuluttua nousin ylös ja avasin auton oven.Kövelin oville päin ja siitä hissille.Olin vihdoin omassa huoneessani.

Rakkaassa ja tärkeässä huoneessani.Olin juuri nukahtamassa kunnes joku tulee huoneeseeni koputtamatta."No?!"Sanon äkäisesti.
Kunnes tajuan kuka huoneeseeni tuli.Nousin sängystä ja kumarsin hänelle mutta silloin tajusin että se oli liian myöhäistä.Sillä hän käveli kohti minua ja ei aikaakaan kun tunsin jo kivun kasvoissani.Hän hakkasi minua niin paljon kun hän vain jaksoi.Sitä kesti noin 1h.Ja kyllä hän voi
Tehdä niin milloin hän itse haluaa eikä hän tarvitse siihen erityistä syytä.Se vain riittää että häntä ärsyttää jokin asia.Ja se asia ei kuulu minulle.Se oli viimeinen isku jonka kestin kun hän löi minua seinää vasten suoraan kasvoihin,silloin kaikki pimeni.












Taas uutta pöytään.Mitäs tykkäätte hyunlix kohdasta?kertokaa com ja muistakaa se tähti ☆

Olet Psycho! ~ Stray KidsWhere stories live. Discover now