Aamukävely

35 4 2
                                    

Bang Chan pov:

Vittu se huora lähti juoksemaan sairaalasta karkuun.Changbin tuli kertomaan toimistolle,joten meidän pitää mennä etsimään sitä kusipäätä tuolta ulkoa.Onneks on vielä valosaa, koskapimeässä ei olis kiva ettii sitä.Ei se niin pitkällä voi vielä olla.Eihän?Ei se koskaan uskalla puhuu kenellekään.
Se varmaa meni homoilee sen kavereitten kanssa.

Hyunjin pov:

Alkuperäisellä aamu lenkillä puistossa
Istui tutun näköinen henkilön omenapuun alla.Päätin mennä lähemmäs tarkistaamaan henkilön jonka luulin hänen olevan.Ja kyllä ​​hän oli se jonka uskoin hänen olevan."Lix?"Kysyin maassa istuvalta pojalta.Poika nosti päänsä nopeasti mutta varovasti ylös.Vasta nyt huomaan mitä päällä päällä.Hänellä oli valkoinen paita jossa oli jotain punaisia ​​isoja jälkiä ja verkkarit joissa oli myös punaisia ​​jälkiä."Mitä sä täällä tähän aikaa teet?Koulu alkaa tunninpästä."Kysyin ihmeissään.
"Hä?Onko kello jo kaheksan?"Hän kysyy ihmeän.Päätän vain nyökätä ja auttaa pojan jaloilleen.Se ei ole ollut niin helppoa kuin luulin sen olevan,Sillä pojan nilkka oli ilmeisesti paskana.Lopulta otin hänet reppuselkään ja lähdin kantamaan häntä kotiini.Huomasin puolessa välissä että hänellä ei edes ollut kenkiä jalassa ja tunsin jotain märkää tulevan selkääni.
Kotona päätin kysyy häneltä 'pari' kysymystä."Miks sulla ei oo kenkiä jalassa?Mitä sun vaatteille on käyny?Mitä sun nilkalle on käyny?Miks olit noin aikasin puistossa? "Pojan silmät pyöristäytyivät lautasen kokoisiksi kysymyksistä."Ööhm"Oli ainut mitä hänen suutaan kuului hetkeen.Päätin asian olla ja valmistua kouluun lähtöön.Otin paitani pois ja huomasin sen olevan veressä selästä.Katsoin poikaan kauhistuneena.Hän vain katsoi omaan paitaansa josta tulee verta läpi."Lix!Mitä tapahtuu??"Kysyn hätäisenä.Lix ei sano mitään vaan poistuu huoneesta.Ainakin tiedän missä hän on koska lattialle tippuu vähän väliä veritippoja.

Felix pov:

En mä voi noihin kysymyksiin vastata,jos vastaan tiiän et lipsahtanut kuitenkin jotain BangChanista ja muista jutuista.Päätin vain poistua huoneesta.Kävelin talon käytäville,kunnes löysi vihdoinkin jonkun huoneen jonne päätin mennä.Kuulin hiljaisia ​​askelia takaani aina vähän väliä,mutta en välittänyt niistä vaan avasin huoneen oven ja astuin sisään huoneeseen.Suljin oven perässäni ja katselin huonetta.Huomasin myös veri tippoja maassa."No voi vittu." Sanoin ja otin paitani pois paljastaen paljaan rintani.Löysin paperia huoneesta ja putsasin hieman haavaani,kun se ei enää vuotanut verta heitin paperin roskiin.Etsin jotain paitaa huoneesta,availin laatikoita ja kaappeja.Vihdoinkin löysin hupparin,se
Oli musta mutta punainen 'Slut' teksti .Pyyhin myös lattialta veret pois,ihme ne myös lähtivät.Kuulin askeleita oven takaa ja ne pysähtyvät sen taakse.Tuijotin ovea,se alkoi hiljalleen avautua.Sen takana seisoi Hyunjin ,hän tuijotti minua ja otti askeleen lähemmäs."Mitä sä oikein puuhaat lix ?" Hän kysyi ihmeissään.
"En mitää,kui?" Kysyin,vaikka arvasin miksi hän kysyi minulta tuon kysymyksen."Sä oot ihan outo" hän sanoi."Ei me olla edes tunnettu kauaa" Sanoin ,no olin kuitenkin oikea tuossa. "No joo mut silti.Muista sä voit kertoo mulle kaiken."Hän sanoin.Haluaisin niin paljon kertoa hänelle kaiken mutta hän joutuisi vaaraan ja sitä minä en halua. "Muistan muistan"sanoin ja otin askeleen lähemmäs häntä.Meidän kasvojen välinen tila oli noin 5cm.Hän Lähestyi kasvojani ja minä tein saman.












Jaksoin taas kirjottaa tätä! Sorii ei pitäny mennä tauolle mut ei ollu motii.Mut se stray kids uus album on iha 🔥🔥 Mun kaveri otti taas hatkat :0 tosi kiva ja juu.Siis mulle tilattiin se uusi albumi nii unbox sen sit mun tt käyttäjällä.Se on muute Stay_Felix_gf_real,tai joku tuommone.Oon vähä kipee mut pakko mennä silti kouluu ku en haluu jäädä jälkee kaikessa ja tollee.
Toivottavasti tykkäsitte tästä luvusta ja muistakaa kertoo oma mielipide ja se ☆ ootte ihania pus pus💋

Olet Psycho! ~ Stray KidsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant