Hyunjin pov:
Tunsin Felixin Pehmeät huulet omillani.Hetken päästä ne katosivat ja avasin silmäni.Felix oli aivan punainen poskistaan."Söpö," Sanoin ja naurahdin vähän.
Felix Pov:
Mitä mä teen? En voi olla tällänen! Olen aivan punainen poskistani,en pysty edes puhua. "Söpö," kuulen Hyunjinin sanovan.Punastun vielä enemmän."Mun pitää lähtee." Sanon ja ryntään huoneesta."Lix oota!" Kuulen huudon takaatani."Puhutaan!" Hän jatkaa.Olin laittamassa kenkiäni jalkaan kunnes muistin,ei mul oo niit.Avasin oven ja juoksin pois.
Time skip
Olin toimiston ovien edessä.Jos nyt meen sisään niin mulle huudetaan.Mut jos en mee ja ne huomaa mut,ne varmaa tappaa mut.Astun ovista sisään ja näen Changbinin,hän katsoo mua huolestuneilla silmillä.Minä vain hymyilen hänelle.Hän ryntää luokseni ja nostaa minut ylös halaen samalla."Missä sä oot ollu?Tiiätkö kuinka huolissani oon ollu? BangChan ei kyl oo iloinen ollenkaan."Hän sanoo."Anteeks binnie" Sanon ja halaan häntä tiukemmin."Älä lähe tollee. Mihin ees menit?" Hän kysyy."Olin Hyunjinilla." Sanon punastuen,kun muistan mitä siellä tapahtui."Ootko okei? Oot aika punainen?" Hän kysyy huolestuneena."Mitä? Aa,joo." sanon ."Okei.Mut pomo haluu nähä sut.." Hän sanoo ja päästä irti musta."Mmh,okei" Sanon ja kävelen hänen toimistoon.
Kun avaan oven näen vihaisen näköisen Pomon."Ja mihin vittuun sä lähit?" Hän kysyy vihaisena."En mihinkää." Sanon ja istun mustaan nahkaiseen tuoliin hänen edessään.
"Nii varmaan." Hän sanoo silmiään pyöräyttäen. "Voinko nyt lähtee?" Kysyn samalla kun olin nousemassa ylös."Et." Hän sanoo ja ottaa ranteestani tiukasti kiinni ja tönäisee takaisin istumaan. Katson häntä ihmeissäni. "Kellä sä olit?" Hän kysyy ja tuijottaa mua suoraan sieluun.Katson pois hänestä samalla kun sanon "En kellään."
"Missä talossa sä sit olit?" Hän kysyy.Mistä se tietää et olin talossa? "Yhellä kaverilla." Sanon silti välttäen hänen katsettaan. "Nimi?" Hän kysyy."Whang Hyunjin" Sanon hiljaa. "Se on meijän seuraava uhri." kuulen hänen sanovan virneen kanssa.Aggh,kylläpä kesti kauan.Tätä oli ihan hirveen cringe kirjottaa 💀 Siis en voi olla ainut joka on addiktoitunu the demon sarjaan.Siis AGGHH. nojoo kuitenki siinä uutta lukuu .Muistakaa ☆ ja kom MUAH💋
YOU ARE READING
Olet Psycho! ~ Stray Kids
Mystery / ThrillerYou are psycho! ~Stray kids ⚠️WARNING⚠️ Boyxboy Kiroilua Päihteitä/alkoholia Seksuualistaahdistelua Verta Murhia Muistakaa et tää on vaa kirja eikä totta!