"Aşkım fazla bekletmedim değil mi?"
"Hass.."
Bunu söyleyen Nihan olmuştu. Ben hala yaşadığım şoku atlatamamıştım. Hala o ikisine bakıyordum. O kız dolmuştan iner inmez Doruğ'un boynuna atlamıştı bile. Hala onlara bakarken kolumda bir acı hissettim. Ama bir tepki veremiyordum.
Sonra kolumda daha kötü bir acı daha hissettim
"Aah hayvan."
Nihan kendime gelmem için kolumu cimciklemişti. Sonrada elini gözümün önünde gezdirip
"Huhu orda mısın"
"Morarttın öküz" deyip kolumu sıvazladım.
"İyi misin tokatta ister misin?"
"İyiyim.Gerek yok.Offf lanet olsun Nihan Allah belanı vermesin gitmişler."
"Ne gitmiş ha kim gitmiş"
"Onlar onlar gitmiş.Lafa tuttun kaçırdık işte."
"Eve kadar bırakmamı ister misin? Hiç iyi görünmüyorsun.''
Evet gerçektende hiç iyi değildim nasıl iyi olabilirdim ki. Sabah o kızın Doruğun sevgilisi olmadığına sevinirken şimdi olanlar resmen bir hayal kırıklığıydı. Nihan kolumu tutmuş beni kaldırmaya çalışırken ben duraktaki sandalyeye kendimi bırakmıştım çoktan.
Kendimi sanki 6 çocuğuyla dul bırakılmış bir kadın gibi hissediyordum. Nihan'ın bütün uğraşlarından sonra birazda olsa ayaklanabilmiştim. Bedenim istemsiz
hareket ediyordu sadece.
Nihan beni resmen sürüklüyordu da diyebilirim.
Hayal kırıklığı gerçektende kötü bir şeymiş. Hele bir de sevdiğin kişi tarafından yaşıyorsan... Gözlerimi açtığımda Saatin 12.00 olduğunu gördüm yuh be ben geldiğimden beridir uyuyormuymuşum.
Gözlerimi ovuşturarak ve başımı tutarak banyoya doğru yürümeye başladım.
Ayağımda hissettiğim acıyla
"Aah kahretsin.Kim koydu bunu buraya"
"O kapı hep ordaydı.Sen uyanamamışsın bence"
"Bengi kapa çeneni"
Tek ayak üstünde seksekleyerek banyoya vardım. Aynaya bakınca annecimm öcü diyebileceğiniz bir tiple karşınızdaydım. Siyah göz kalemi ağlamaktan yanaklarıma dağılmış, çekik olan gözlerim balon gibi şişmiş, saçlar zaten hapishane kaçkını gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kalpsizim~
ChickLitAşk kelimesini bile asla ağzına almayan biriydi o ta ki onun yanına oturup kolunu omzuna attığında başlayan bir kıvılcımdı herşey.