Onlarla birlikte uyuyorsun

250 14 14
                                    


Characters: Gojo, Sukuna,Toji, Geto,Nanami.

İyi okumalar💗

Gojo Satoru

~ Özellikle bazı geceler görev nedeniyle geç saatlere kadar dışarıda kalması gerektiğinden, sabit bir uyku programı yok. Evde seninle birlikteyken, seninle mümkün olduğu kadar çok zaman geçirebilmek için yanın da kalmayı sorun etmeyecektir.

~ İkiniz yatmadan önce seninle bir şeyler yapmayı seviyor. O meşgul bir adam ve sabahları seninle fazla zaman geçiremiyor, bu yüzden geceleri sahip olduğu tüm zamanı seninle geçirme fırsatını hiç bir zaman kaçırmıyor. Hangi programı izliyorsan onu izleyecek, hangi kitabı okuyorsan onu okuyacak… kısacası ne yaparsan yap seninle birlikte yapacak.

~ Birlikte yatağa girdiğiniz de ellerini senin ellerine kenetler.Çok yakın olmanıza gerek yok. Çoğu zaman uykusunun kısıtlanmasından hoşlanmaz, ancak kendini savunmasız hissettiğinde, uyuması için ona sarılmanı isteyecektir. Aynı şekilde kötü bir gün geçirdiğini fark ederse uyuman için sana sarılacak.

~ Uykusunda kısıtlanmak istememesinin sebebi çok hareket etmesi.Uykusunda o kadar çok hareket edip dönecek ki, seni kucaklasaydı muhtemelen tüm bu hareketlerden uyanacağını biliyor. Yine de endişelenme, hangi pozisyonda uyursa uyusun daima elinin sizinkini tuttuğundan emin olur.

~Uyumadan önce seni gıdıklamayı seviyor. Gıdıklanıp gıdıklanmadığın umrunda değil, seni gülerken görmekten hoşlanıyor, ister gerçekten gıdıklandığın için olsun, ister sadece onun hareketlerine eğlendiğiniz için olsun. Kahkahalarını duyabilmek ve gülüşünü görebilmek bile onu mutlu ediyor.

~Sabah uyandığında hemen sana bakar ve seni uyandırmak için yüzünün her yerini öpmeye başlar. Uyandığın da seni göğsüne saracak ve ikiniz de rahat sessizlikte dinleneceksiniz.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ryomen Sukuna

~Bu adam kendi seçtiği programa o kadar sıkı uyuyor ki, buna mecbur kaldığını düşüneceksin. Sadece ona seninle kalması için çok yalvarırsan seninle beraber uyur. Aksi halde sensiz uyuyacaktır. (bunun hakkında somurtacak ama seni özlediğini kabul etmeyecektir)

~ Normalde uyumadan önce sana sarılarak vakit geçirir. Seni güçlü kollarıyla kafesleyecek, TV izlerken, kitap okurken ya da ne yaparsan yap seni kucağına oturmaya zorlayacak. Her zaman. Ne yaparsan yap gram umurunda değil her şeyi onun kucağında yapmaya zorlar.

~ Beraber yatağa girdiğiniz de seni göğsüne yatırır ve o güçlü kolları ile seni sarar.Birlikte o pozisyonda uyuyacak ya da ikinizi de istediği pozisyona getirecek. Dürüst olmak gerekirse, eğer vücudun onun yanındaysa tatmin oluyor (yine bunu kabul etmiyor ama siz bunun doğru olduğunu biliyorsunuz ;))

~Uyumak için herhangi bir peluş oyuncağa sarılırsan kıskanır. Bir keresinde uykuya dalmakta zorluk çektiğin ve daha hızlı uyumana yardımcı olması için en sevdiğin peluş oyuncağını yanına aldın ve Sukuna bunu gördü… ve öfkelendi. O yanındayken sana yardım etmek için neden "kabarık bir kürk yumağı"na başvurmak zorunda olduğunu anlamadı. Peluş oyuncağı elinden aldı ve sonra onu kucaklamanı sağladı.

~Zamanında uyumak isteyebilir ama eğer yatağa ondan geç gelirseniz uyanıp seni kontrol edecektir. Battaniyenin seni örttüğünden emin olmak, rahat bir pozisyonda olduğundan emin olmak... Bütün bunlar, tekrar uykuya dalmadan önce emin olduğu şeylerdir. Senin rahat olduğundan emin olması gerekiyor.

𝙅𝙪𝙟𝙪𝙩𝙨𝙪 𝙠𝙖𝙞𝙨𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin