İyi okumalar💗♡~ Nanami kolay kolay aşık olan biri değil. Sana aşık olmaya başlamadan önce kesinlikle seni biraz tanımaya çalıştı. Gerçekten senden başka bir şey düşünemez. Bir şekilde yaptığı her şey sana geri dönüyor. Uyuyamıyor bile çünkü sadece senin yanında uzanmanın ne kadar güzel olacağını düşünebiliyor.
♡~ Çok mantıklı. Sana karşı duyduğu saplantılı hislerin sağlıklı olmadığını anlıyor. Ancak umursamıyor. Seni inciten insanları tehdit etme hatta öldürme dürtüsünün çok yanlış olduğunu da anlıyor. Ancak seni koruma dürtüsü, bu mantıklı düşüncelerin önüne geçer.
♡~ Özellikle seni takip ederken fotoğrafını çekmeyi seviyor. Çektiği fotoğrafların olduğu küçük bir kutusu var, arkasına çektiği tarihi ve saati yazıyor. Hepsi samimi çekimler. Yemek yiyorsun, uyuyorsun, üzerini değiştiriyorsun, temizlik yapıyorsun, her şeyiniz. Onlara bakmayı seviyor çünkü sen çok güzelsin.
♡~Nanami sana aşkını itiraf edecek ve seninle 'normal' bir ilişki kurmaya çalışacak. Seni kaçırmak gibi bir şey yaparsa ondan korkacağını biliyor. Ve bunu istemiyor, senin de onu sevmeni istiyor. Kabul edersen, ikiniz de olabildiğince normal bir şekilde çıkmaya başlayacaksınız ve o seni sürekli evine hapsetmek istiyor. Eğer reddedersen seni kaçırır.
♡~Ona karşı savaşırsan incineceğinden korkuyor. Bu yüzden yemeğine veya içeceğine ezilmiş bir hap koyarak seni bayıltır. Sonra seni sadece eve taşır. Uyandığın da kaçmaya çalışmamak için ellerini ve bacaklarını yatağa kelepçeler.
♡~Nanami ondan neden korktuğunu anlıyor. Yine de yanında kalıyor, sana zarar vermeyeceğine dair güvence veriyor ve bunu seni sevdiği için yapıyor. İsteklerine de saygı duyar, seni rahat bırakmasını istersen bırakır (belirli bir süre için).
♡~ Yemek pişirmede çok iyi, bu yüzden sana en sevdiğin yemekleri yapıyor Hâlâ kelepçeliysen, onları senden çıkarmak zorunda kalmamak için sana kendi elleriyle yedirecektir. Yemeklerin çok lezzetli olduğunu kabul etmelisin.
♡~Nanami seni belli bir süreliğine kelepçelerden çıkaracak. Bacaklarının veya kollarının zarar görmesini istemiyor. Böylece seni kelepçelerden çıkaracak ve odanın içinde biraz dolaşmana izin verecek.
♡~ Şaşırtıcı bir şekilde sarılmayı gerçekten seviyor. En sevdiği pozisyon, seni kollarını ve bacaklarını etrafına sararken başını göğsünü yaslamaktır. Bunu çok rahatlatıcı buluyor. Sadece tenini onunkine değdirmek, nefesini dinlemek ve kalp atışlarını dinlemek.
♡~Nanami nazik ama seni cezalandırmaktan korkmuyor. Kendini tehlikeye atarsan (kasıtlı veya kasıtsız), ona veya kendine zarar vermeye çalışırsan, kaçmaya çalışırsan veya yardım çağırırsan cezalandırılırsın. Ağladığını duymak onu incitse bile bunun gerekli olduğunu biliyor.
♡~ O gerçek bir bey efendi seni aşağılayacak cümleler kullanmaz.Zaten neden sevdiği kadına aşağılayıcı kelimeler söylesin ki?
♡~ Sinirli değil eğer onu gerçekten sinirlendirmezsen. Eğer kaçmaya kalkarsan gerçekten sinirlenicek. Kaçtığın an seni çok kolay yakalar.
♡~sana para harcamayı sever o soğuk bir adam hayranlığını sana para harcayarak belli eder.
Bunu sorguladığında gazetesinden başını kaldırarak sana baktı.“Hmm? Sevdiğim kadını şımartmanın nesi yanlış? Ben sadece sana hak ettiğin gibi davranıyorum.