~Gojo'nun seni rahatsız etmesinin yolları~

124 9 14
                                    

★ Yatağınızda senin tarafını yuvarlanacak ve tüm vücudunu senin üzerine atacaktır. Ve ondan kurtulmak için onu çimdiklemeye çalıştığınızda, karşılık olarak daha da horlayacak, sinsice bir gözünü açıyor ve sen onu yakalayamadan hızla kapatıyor.

★ Banyodayken seni taciz eden tiptir. Ne zaman duşa gireceğini söylesen birlikte girmeyi teklif edecek hayır dersen kelimenin tam anlamıyla bir drama queen olucak. Ayrıca duştayken sırf sana şaka yapmak için başına un/aşırı miktarda şampuan dökecek.

★ Seni ne zaman araba ile almaya gelse, müziğinin son derece yüksek olduğundan emin oluyor ve bu gerçekten utanç verici. Yavaşça önüne gelip yolcu camını yüzünde bir sırıtışla aşağı indirirken utanmış görünüyorsun.

★ Uyurken, ağzın açık ve salyalar çenenden aşağı damlarken fotoğrafını çeker. Barış işaretiyle ve yüzünde kocaman bir gülümsemeyle yanında poz veriyor, çektiği tüm fotoğrafları hikayesinde yayınlıyor ve sabah uyandığında bir sürprizin olsun diye seni etiketliyor.

★ Atıştırmalıklarını yer ve onunla yüzleştiğinde, deliller hâlâ yüzünde olmasına rağmen, neden bahsettiğini bilmiyormuş gibi davranır.

★ Yaptığı bir şeyden dolayı ona kızgınsan, gece saat 10:00'da evine gelecek ve yatak odanın penceresinin altında duracak, başının üzerinde bir müzik çalar çalarken size şarkı söyleyecektir. Tüm mahalle ondan rahatsız oluyor ama onun umurunda olan tek şey onu affetmen.

★ Sırf sıkıldığı için seninle gereksiz kavgalar başlatır ve onu görmezden geldiğinde bu onu daha da cesaretlendirir, seni takip ederek dikkatini çekmek için defalarca sırtını dürter.

★ Gojo seni rastgele korkutmaya çalışır. O uzun kıçını dolabının içine sıkıştıracak ve dolabı açtığında, yüksek sesle " böö" diye bağırarak dışarı atlayacaktı ve hatta bir keresinde bagajından fırlayıp, tam sen gitmek üzereyken seni korkutmuştu. Gojo, bir gün içgüdüsel olarak onun yüzüne bir yumruk vurduğunuzda dersini aldı ve o gecenin ilerleyen saatlerinde şişmiş yanağına soğuk bezelye bastırıp sessizce sana dik dik bakarak yanında oturdu.

★ Kişisel alanın tanımını bilmiyor. Kulağına hava üflemek, ayak parmaklarını yüzünüze yaklaştırırken ağzına sokmaya çalışmak, giyinirken içeri girmeye çalışması bunları yapmasına rağmen "sana dokunmuyorum" diye inkâr etmek gibi şeyler yapıyor. .

★ Güç gösterisi yapıyor. Gün içinde yapamadığın şeylerde ondan yardım istiyorsun lakin seni buna pişman ediyor kavanoz kapağı açmadığın zaman ondan yardım istiyorsun gojo ise bunu çok büyük birşeymiş gibi abartıyor daha sonra sinsice göz bağını kaldırıp sana göz kırpıyor.
Veya yukarıda kalan şeyi alamadığın zaman yine onu çağrıyorsun. Yukarı uzanırken kollarında ki kasları göstermeyi ihmal etmiyor.;)

★ Bir görev için uzaktayken gece yarısı seni arar. Uykunun en güzel kısmında yarıda bölüyor ısrar etmesi seni son derece rahatsız ediyor , ancak Gojo karşı tarafta senin sert ses tonunun onu selamladığını duyunca sadece gülümsüyor. Gojo, sen ona söylenmeyi bitirdikten kısa bir süre sonra aramayı sonlandırdı ve kendi kendine yüksek sesle iç geçirdi, gözleri kişi fotoğrafına bakarken şu anda seni ne kadar özlediğini düşündü.

 Gojo, sen ona söylenmeyi bitirdikten kısa bir süre sonra aramayı sonlandırdı ve kendi kendine yüksek sesle iç geçirdi, gözleri kişi fotoğrafına bakarken şu anda seni ne kadar özlediğini düşündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😔🤌





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙅𝙪𝙟𝙪𝙩𝙨𝙪 𝙠𝙖𝙞𝙨𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin