Bu fıcı taslaklarda buldum taa yazın yazmaya başlamışım ama yayınlamamışım. Tekrar okudum ve hoşuma gitti bu yüzden yayınlıyorumm.
Bu arada başladığım diğer fic hiç içime sinmedi o yüzden yazasın gelmiyo yavaş yavaş yazıyorum, 2 haftadır bir bölümü tamamlayamadım..
•
•
•
•
•
HYUNJİN
Okuldaki en yakın arkadaşım Felıx, onu çok seviyorum bu yüzden ona her şeyimi anlatıyorum. Ama garip bir şey var Felıx biz arkadaş olduğumuz süre boyunca hiç kimseden hoşlanmadı ama eminim olsaydı söylerdi çünkü ben ona her zaman söyledim. Son zamanlarda Jeongin diye bir çocuktan hoşlanıyorun ikimizde 11. Sınıfız. Aslında o okulumza yeni geldi duyduğuma göre seulün en iyi lisesinden babasının işleri için gelmiş.Uzun süre düşündükten sonra bir karar verdim Jeonginle konuşucam ama bunu Felıxede sormam lazım bu yüzden öylesine bir şeyler giyip gece 2'de Felıxın evine gittim. Bizim aramızda böyle şeylerin lafı olmazdı, saat kaç olursa olsun birbirimize gidebilirdik. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı, Felıx çok yorgun görünüyodu bir sorun var gibiydi kendisini hazır hissettiğinde anlatır diye düşündüm ve görmezden gelip içeri geçtim.
"Felıx sana sormam gereken bir şey var""Ne oldu hyunjin derslerle mi alakalı"
"Hayır jeonginle alakalı"
"Hmm anladım" diyerek yanıma geldi ve oturdu
"Sor bakalım dinliyorum""Ben diyorumki jeonginle konuşayım belki o da benden hoşlanıyodur? Sence ne yapmalıyım?"
"Bence git konuş bir şey kaybetmezsin zaten çok yakışıklısın eminim o da senden hoşlanmıştır"
Felıxın bu haline gerçekten anlam verememiştim çok bitkin görünüyordu normalde böyle olmazdı...
FELIX
Kafayı yemek üzereyim gecenin bu saatinde gelip yine Jeongini anlatmaya başladı, tamam aramızda böyle şeylerin lafı olmaz ama son zamanlarda benimle hep Jeongin hakkında konuşuyordu, bıktım artık gerçekten yoruldum.
"Jeongini böyle sevmen çok tatlı""Evet o da çok tatlı. Off sanırım aşık oldum Felıx"
AŞIK OLDUM DİYO YA İÇİMDEN BAĞIRMAK GELİYO AMA YAPAMIYORUM. "Hyunjin kör müsün sana olan sevgimi niye görmüyo musun?"diye bağırmak istiyorum."Çok tatlı umarım mutlu olursunuz"
Belki sevgili olmaları beni yerle bir edecekti ama Hyunjin mutlu olacaktı işte..
"Teşekkür ederim felıx sen benim en yakın arkadaşımsın"
"En yakın arkadaş.. Evet sende benim"
"Burda mı kalıcaksın?""Yok ya ben gidiyim"
"İstersen kalabilirsin sorun değil babam evde olmadığı için boş oda var"
Keşke beraber yatsak"Peki o zaman"
"Sen benim odamda yat ben babamın odasında yatarım"
"Hm hm"
"İyi geceler"
"Sanada"
Yavaş adımlarla babamın odasına gidip yattım uykum olduğu içi kısa bir süre sonra uyumuştum
HYUNJİN
Felıx gittikten sonra biraz oturdum sonra kalkıp onun odasına gittim ve yatağa uzandım. Aklıma jeonginin instagramına bakmak geldi, biraz araştırdıktan sonra buldum.
İnstagram:İ.2.n.8:yeni okuluma gidiyorum.
X:görüşürüz I.N
Y:umarım mutlu olursunİ.2.n.8:bu sıcakta uyuyabilen var mı?(yazardan:kitabı yazın yazmaya başladığım için)
X:uyuyabilen net npc
HYUNJİN
Felıxın yanına gidip göstersem mi diye biraz düşündüm ve göstermeye karar verdim. Hızlıca kalkıp Felıxın odasına gittim kapıyı çaldım ama cevap vermedi belkide duymamıştır diye düşünüp odaya girdim. İlk başta uyuduğunu farketmedim yatağa oturdum, bir kez omzuna dokundum ama tepki vermedi uyuduğunu anladım ama göstermek istediğim için telrar tekrar dokundum ve uyanmasını sağladım.
FELIX
Hyunjinin omzuma dokunmasıyla gözlerimi yavaşça açıp baktım.
"Ne oldu hyunjin?""Felıx ben jeonginin instasını buldum sanada göstermek istedim baksana"
"Hyunjin bakmak istemiyorum uykum var"
"Kısacık lütfenn zaten az postu var"
"Hyunjin lütfen hadi sende yat"
"Felıx lütfeen"
"Hadi hyunjin eminim çok yakışıklıdır hatta benden bin kat daha yakışıklıdır"
"Öyle demek istememiştim..."
"Tamam hyunjin yat hadi"
"Peki iyi geceler"
Bir şey demedim ve arkamı dönüp yattım artık çok sinirimi bozmaya başladı bu konu.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Fikir kendi fikrim böyle bir fic ya da pov varsa ben görmedim.
Noktalamada falan hata varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunjin yeter artık!|HyunLix
Fiksi PenggemarH:Felıx Felıx bu gün jeonginle ne yaptık biliyo musun?! F:BilmiyorumHyunjin yeter artık sana aşık olduğumu görmüyo musun!?