Ah, günaydın.
1 yıldır olduğu gibi, kimse ile konuşmadım.
Anlatayım.
1 yıl önce annemi kaybettim. Beni çok seven, iyi birisiydi. Üvey annem bana her ne kadar kötü davransa, bana her seferinde, beni mutlu edecek şeyler getirir, söylerdi. Babam yüzünden hayatım mahvoldu. Ben 6 yaşındayken, Annemin kardeşini öldürdü. 2 yıl hapis yattıktan sonra geri çıktı. Çıktığında ise, annemi istemedi. Başka bir kadın ile evlendi, beni yanına aldılar. Belki iyi olabilir diye düşündüm en başta. Ama herkesten çok annemi seviyordum. Babam şuan hapiste. 60 yıl hapis cezası aldı. Neden mi? Annemi katlettiği için. Zaten 62 yaşındaydı en son, 2 haftaya ölür o adam. Evet, annem öldü, teyzem öldü. Ama hâlâ dimdik ayaktayım. Bu olaylardan sonra, liseye geçtim. Bilişim bölümü seçtiğim için, şiddet gördüm. Babamdan, üvey annemden. Ama annem tekrar beni arayıp ne istersin diye sordu. Her zaman herşeyimi ona anlatıyordum. Bir küçük erkek kardeşim var. Onu çok seviyorum. Yılı bilmiyorum. Üvey anneme 'anne' diye asla seslenmedim. Günlerden bir gün, Üvey anneme, soru sorduğum da, babam yanıma gelip bağırarak, "Anne diyeceksin ona!" Diyerek, tekrar şiddet uyguladı. Umurumda değil. İstediğini yapsın. Annem öldükten sonra, beni kitaplar kurtardı. Kütüphanem bile var artık. Annem öldükten sonra, ilk okuduğum kitap sanırım "İntihar" isimli bir kitaptı. Annem vefat ettikten sonra gerçekten duygusal bir boşluğa düştüm. Ne yapalım, kaderim buymuş. Hiç arkadaşım yok, yarın üniversite'ye başlayacağım. Biraz stresliyim. Annem yok, dalga geçerler mi? Arkadaşım yok, dalga geçerler mi? Böyle biriyim aslında. Ne yapayım. Ben Gemini,19 yaşındayım. Bu da benim hikayem.
Selam asklarrr
Sevdiniz/Beğendiniz mi?
Vote verir misinizzz?
Şimdiden teşekkürlerrr<33
256 kelimee<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✮𝙏𝙝𝙚 𝙈𝙖𝙣 𝙍𝙚𝙖𝙙𝙞𝙣𝙜 𝘼 𝘽𝙤𝙤𝙠✮
Hayran KurguBaşlık: Kitap Okuyan Çocuk. Gemini, sürekli kitap okuyan birisidir. Tüm kitap alıntılarını birinden almayı bekler. Ama alamaz. Evinde kendine özel kütüphanesi bile varken, daha fazla kitap ister. Tüm parasını kitaplara harcar. Kahverengi, rengine aş...