Merhabalar ben Yazar .Size şunu soylemek istiyorum .Ben psikolojik olarak iyi degilim .Biliyorum benden yeni bolum bekliyorsunuz ama ben bazı ailevi nedenlerden yazamıyorum. Ayrica okullar açılıyor. Ben okul açıldığı için şimdiden strese girdim .Okul benim için hem cennet hemde cehhenem .
Dedikodu zamanı şimdi
Okulda ne bok yiyorum ne neler yapıom ????
Ne boklar kahpelikler dönüyor
Fazla zorbalık görüyorum. Hocalarımız bize aşırı fazla o dev veriyor .Ingilizce hocası bi sayfa düşünün sayfada 50 kelime mi ne yazıyor aq .ÖNÜ 5 ER KERE YAZICAKSINIZ .Sonra bide tombala yapcaksiniz. Kagit muhit kes falan misken 1 GUNUMH ALIYOR .Bizim sınıftaki rublakcilar bu ödevi okulda ders başlamadan önce bi 30 dk yapio amk .NASIL YAPIOYUNUZ ?
banada öğretin.
Neyse bide ben sınıfın inegiyim. Yani burda gerizekalı aptal olabilirim .Ama derslerim mugtur. Bu yüzden benle inek diye dalga geçerler. Ama sonra sınav vakti
"nEhIr kOpYa vEr, "
Şimdi benim dahada mal olduğumu düşünüyorsunuz dimi no no no
Parayla kopya veriyorum .
Tarife şöyle
Matematik =50 Lira
Türkçe =100
(Hoca normal test sorusu sormayı komple yazmalı olduğu için)Sosyal=10 lira
Ingilizce =5 lira
Ingilizce en çok aldığımız ders olunca böle oluyo.Fen =25 lira
Buda coke zor.
Paralarınızı sınav bitince tenefüste veriyoruz. Eğer vermediniz size cehennemi yaşatırım aq .
Ama şöyle bi şey var .Sizden nefret ediyorum ama öyle böyle değil çok. Size yalan yanlış kopya veririm .
Şimdi diyeceksiniz ki bu kızı kimse şikeyet etmez mi ?
Edemezler .
Ben dünyanın en büyük dedikoducu şahisiyim . Herkesin ama herkesinnn sırlarını bilirim .Bizim pick me ler gelip
DerlerkiZanı hocaya şikayet etcez çünkü sen incanlara kopya verionnn 👉👈💅
Bende derimki
Ömere göğüs fotonu attığını cümle aileme duyururjm
Bu sadece küçük sırlardan biri bende daha neler var nelerrr.
Neyse benim sıra arkasında iki tane gay var .Eskiden Ömer (başka) diye bi gay var .Bu jojuk gay .Erkek sikio. HEMDE DERSTE .ona ortam fark etmiyo.
Her neyse .Bu yanındaki eski sıra arkadaşı Oguzu sikio götüne kalem sokup pipisino (ayıp) OHM OHM yapio. Bide derste. VE OGUZ ÖYLE BI INLIYOKI AMK ANIME KIZI SANKI .Bu yüzden lakapı anime kızı.
Bu omar benim götumede kalem sokuyo. Ama hoca onu atesit rus Sofia 'nin yanına aldı.
Sofyay a birazdan gelcem .
Benum sıra arkadaşım hamza bu hikâyede zaten size anlatmıştım .Çok si ii ama kafa dengi çocuk. Boyu kısa ama benim ağalardan defne buna aşık
Ondan biraz uzun ( 7 cm )
Neyse .Ama hamza bunu agasini olarak görüyor.
Defnede gelip bize anlatiyo.
Hatta bi ara benim onur ağam Beril gidip havzaya anlatacaktı herseyi ama bi sık anlamadı. Biz yaseminle engel olduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile ☆ Tom Kaulitz 18+
ChickLit"Sadece Gülümse Nehir sadece Gülümse hayata ve zorluklara sadece Gülümse '