Merhaba Bu hikaye benim hayatımdan ve hayal dünyamdan esinlenmiştir.
Iyi okumalar .Muzigi acmayi unutmayın.Ve birkaç şey daha
Mehmet (kardeşim 10 yaşında)
Umut (1 yaşında kendisi kardeşim)
Annem emel
Babam DenizZeynep benim kuran arkadaşım
Yağmur ise Sanal Karım
(SEN HAYATIMIN ANLAMI MUCUKLANDIN😘)
Ve Bölümde rahatsız edici öğeler bulunmaktadır haberiniz olsunnn
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Mehmet=Bak nehir Uefa kupası bu yıl bizim .Bak Galatasaray alcak .Nehir =Alır tabi oğlum
Emel=Nehir Kardeşin umutu başımdan al .Evi süpürüyorum.
Ah merhaba Ben Nehir 16 yaşındayım.
Ailenin en büyük çocuğuyum.
Isterseniz devam edelim.
Burası benim kafamın içi .Nehir =Gel buraya sıpa seni
Emel =Git yemek yap .Baban yine o karıların koynuna gitti .Gelmiyecek bu gece .
Bari bende Bende köri soslu makarna yapmaya karar verdim .Çünkü neden olmasın?
Yapmaya baslamistimki mutfağa annem daldı .Bi bana bide yemeğe baktı.
Emel =Aferin kız Nehir kırk yılda bi ise yaradın. Bari bende şuraya oturumda sana babanla nasıl evlendigimizi anlatayım.
Herseyi geçtimde neden bana aferim kızım demiyorsun çok mu zor ?
Bu kelimeyi duymak için neler yapmazdım ...Nehir=...
Emel =Baban beni anneannenden tam 1 milyona başlık parasına satın aldı. Çünkü kardeşlerim arasında en güzel en becerikli bendim. Sende böyle olda senide güzel fiyata alsınlar. Hem güzelsin fiziğinde iyi .Becereklisinde .Aferin Nehir .
Ne diyordu bu bana ?
Ben gerçekten seven birisiyle evlenmek istiyordum. Ama annem (?) Denen kadının dedikleri .Bisey desem dayak yerdim bu yüzden susmak zorunda kaldım.Beni bir eşya olarak goruyolardi .KENDI canlarından değil .Varsa yoksa Umut Ve Mehmet .Nehir kimki ?
Keşke erkek olsaydım .Bu kadar acı çekmezdim. Bi dk gözlerim mi doluyordu .Düşünmeyi sevmiyorum işte.
Ağlamayıda sevmiyorum hemde birilerinin önünde .
Kendini tut Nehir yaparsın kızım bunu aferin sana
Evet tamam tuttum kendimi .
Emel =Aferin hep böyle olsan ne var ?
Akıllı ve uslu ol .Nehir =Peki anne
Sana anne demeye dilim varmıyo be kadın
Kardeşim içerde Galatasarayın Uefa Maçını izliyordu .Bende izlemek istiyordum ama nafile .Anca çalış Cabbar Nehir .
Emel =Biz senin küçükken göğüslerine fincan basmıştık demi ?
Hayır basmadılar ama bunun olayını bildiğim için KENDI iyiliğim için susmaliydım.
Nehir =Bastınız anne
Emel =Işte bu yüzden göğüslerin büyük kızım. Yaparken aglamisttin. Ama şimdi ne güzeller.
Şeytan diyorki anne felan deme çak ağzının üstüne bi tane .
Sikerim böyle anneyide ama ben fahişe miyim ulan .Azizim bu dünyada adam kalmamış.
Yemek sonunda hazırdı. Ailem ile konuşmayı bu yüzden sevmiyordum .Bi yandan okulların açılmasına 1 hafta mi ne kalmıştı .Okulda zorbalığa uğradığım için hiç gitmek istemiyordum . Ama gitmek zorundaydım. Annem beni göndermek istemiyordu .Ama babama göre gitmeliydim.Ona gore erkek çocukları okutulmamali ticarete yonderilmeli. Kızlar okumalı.
Paralel evren Türkiye
PAUAHAHAHAHHAHAHAHA
KENDI YAPTIGIM SAKAYA GULUYORUM .
Ama aslında sonuçta benim piskolojik sorunlarım vardı. Kafadan sıkıntılarım vardı. Ve hepsi ailemin düşünceleriydi.
Hahahaha ...
Piskoluguma anlattığımda bana bunun her ailenin diyebileceğini söyledi?
Bunu pikolog yapan hocanın taaa anasını sikim.
Bu kadar .Sofrayı hazırlamıştım. Yemeğimi yiyordum .Ama izlendiğimi FARK ETTIM. Bu benim için cok rahatsız edicidir .Etrafima baktığımda annemin bana tiksindirci bakışlar attığını gördüm. Doğru ya kuralımı kendi koydoğum kuralı unuttum .
Sakın annen varken önün gözü önünde yemek yeme
Bana iğrenerek bakıyordu .Kesin şunları diyecekti .
"Nefes alarak yesene hayvan"
"Hıkınarak yeme "
"Sanki hiç yemek yemedin "Bi kaç şey daha demişti ama daha hatırlayamıyorum .
Belkide bu yüzden yemebozuklugum vardı .Ve insanların önünde yemek yemekten utanıyordum. Dışarda veya herhangi birinin yanında yemek yemem beni yargılar diye .
...
Sonunda yemek bitmişti. Islerde bitmişti. Annem çocuk da uyutmaya gitti mi tamamdır. Telefonumu elime aldım. Evet yağmurla artık konuşabilirdim. INSALLAH UYUMAMISTIR . Yada babaannesi telini saklamamıştır. Sakladıysa babaannesine çok kötü so- severdim dimi ?
Roseyezatenolmusum
Lan karı napion?5dk once
Roseyezatenolmusum
Ya yine mi aldılar e
Amk
Roseyezatenolmusum
Olm bak zaten burda Bilmem kaçıncı ev harbi veriom bide sen yazmiyonya Allah seni bildiği gibi yapsın amk ya puh sanaRoseyezatenolmusum
Kırmadım demi seni yaRoseyezatenolmusum
Seni özledim yaRoseyezatenolmusum
Bazen seni kırdığını düşünüyorum
Umarım kırmıyorumdurRoseyezatenolmusum
Gorursen yaz bana aşkım
Yağmur hanımda ortalıkta yok .Yanlızım UMARIM yarın sokağa çıkabilirim çıkarsamda zeyneplere gider orda takılırım. Annesi çok sempatik bir kadın ya cok-da komik .Keşke benim anamda öyle olsa .
Neyse bunada şükür dahada kötüsü olabilirdi .Simdi bakalım kaç tl biriktirmisim???
10000 LIRA MI
AYRICA
1000 DOLAR MIBu toplam 4 yılın birikimi .Yağmurla Almanyaya kaçma planımız .Bu bizim çocukluk hayalimizdi.12 yaşlarındayken çok intihar etmek isterdim Yağmur bu fikir ile beni intihar ettirmekten vazgeçirmişti. Şimdi telefonumdan annem uyuduysa bilet alabilirdim Denizliye ...
...
Annem uyumuştu
Bileti otogarda alcaktım. Kredi kartım yoktu .Bi dk bu gece kaçabilirdim. Kardeşim uykuya en yatkın çocuk tuvalette bi keresinde iserken uyumuştu. Her yer cisti PUAHAHAHAHAHAHAHAUAUAUANeyse eşyalarımı hazırlayıp. Otogara doğru yola çıktım....
Merhabalar bu ybydi belki 3 veya 4 gibi yb atarim aşklarım olmadı yarına optimmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile ☆ Tom Kaulitz 18+
ChickLit"Sadece Gülümse Nehir sadece Gülümse hayata ve zorluklara sadece Gülümse '