It was raining outside and all at the kapoor house were enjoying chai and pakodas, abhimanyu was gone to office and Anu was in her room having some rest also saachi was with her, while aahan was busy playing with little Aarush.
Keshvi:- Kuch bhi kaho bhaiya baby sitter bade mast hai!
Aayu and keshvi giggled.
Aahan:- Aee kaam karo apna.
Kavita:- Sahi toh keh rhe hai dono kabse lekar ghum rha tu usse aur tere pas shanti se hai bhi hai ye.
Aahan:- Chote bacche mere pas rehte hai hi pyaar se haina aaru ( he placed a soft kiss on his forehead while aarush smiled ).
Keshvi:- Shi hai humare pas toh 10 min mein rone lagta hai ye.
Kavita:- kyuki chotho baccho ko lene ka ek salika hota hai aahan ne theek se pakada bhi hai aur cradle bhi kar rha hai.
Aayu:- Haa haa agle saal toh Inka hi number hai.
Keshvi:- pheli baar sahi bola hai.
Aahan glared at them.
Kavita:- Sahi toh keh rhe hai ab na karle tu shaadi sagai toh waise bhi hogayi hai.
Aahan:- Haa choti maa!
Kavita:- Toh theek hai kal main kirti se baat karti hu hmm.
Aahan:- Ohkk!....Accha main isse Anu ko dekar atha hu soh gaya hai and u too get back to work.
Keshvi:- Ohkiee!
******
Few weeks have passed keshvi and aahan were back Mumbai and at udaipur preparations were started for SaaHan's wedding.A day before leaving to Mumbai the elders finalized the date for their wedding. Just after 15 days that is on 25th September the date was finalized and for other functions to the days were finalized.
The wedding is going to happen in udaipur itself but some functions are going to be in mumbai rest in udaipur.
The ladies have already got busy into their jewellers, dresses and makeup while Aahan has asked saanvi and keshvi to decide his outfit.
Keshvit are excited the most and have already started preps for wedding. Wedding card to menu to theme everything is going to be decided by them. Rest will be helping them in execution.
******
KeshVit were busy on Video call......Keshvi:- Yrrr adu ye nhi dusra.
Advit:- ab dusra kaha se lau!?
Keshvi:- Arrange Karo kuch bhi karo ye colour and flowers nhi.
Advit:- Accha theek hai baba!
Keshvi:- Haa bas 10 din hai Sangeet, mahendi, haldi, bachelor's party sab arrange karna hai.
Advit:- Ayoooo! ( he fell on his bed ) itna kaam!
Keshvi:- Utna enjoy bhi toh karoge!
Advit:- Yrrr bachelor's party saath karlete hain cocktail party ye sab chodho na!
Keshvi:- Shhhh! Tum apni party Karo hum ladkiya apni party karenge.
Advit:- yrr shaadi Hui nhi abhi se apni baat manwa rhi ho
Keshvi:- Mera kaam hai manwana tumhra manna aur maine bhi agree kiye na tumhre theme and ideas.
Advit:- Accha theek hai Rani sayba!
Keshvi:- Oww! Woh toh main hu! Accha Mr. Toooo be husband!
Advit:- Haa boliye Mrs. To be wife!
Keshvi:- Jaao so jao!!
YOU ARE READING
Ishqiyaan - Love By Fate
FanficSo here is my new story on our beloved ashma and kayu..... So on ur special request this story contains mature content which won't be that bold as my other stories Starring Ashish Sharma Madirakshi mundle Karan suchak Yukti kapoor So the story ru...