Информация за героите

103 8 1
                                    

Извинявам се, ако сте се дразнели от факта, че няма информация за героите до сега. Реших да ви дам малко, за да не се отчайвате докато четете (ако изобщо някои четат)

Лия - главната героиня в история. Тя е на 17 години.
Свободолюбива,невъздържана, емоционална и дръзка. Влюбва се в невъзможни мъже. Мечтае да бъде винаги спасявана, въпреки че не иска да го показва. Мечтае да оставя ярка следа след себе си независимо с какво се занимава и да привлече вниманието на баща си, който е работохолик.Романтичка.
Безразсъдна в определени ситуации. Единствено дете в семейството и за това е малко егоист.Търси голямата любов, но все си намира майстора. Начетена е за годините си, въпреки че върши глупости за забавление.С тъмна дълга коса, сини очи и пълни устни. Иска татуировки, но получава само недълготрайни с къна заради по-консервативната си майка.
Обожава модата, следи всяко нещо свързано с нея, кланя се на модни икони и поправя модни провали.

Кайл - добро момче,не си пада по съседния пол.На 17 е.
Само Лия знае за това, не му личи и умело се прикрива докато спи с момичета по партита. Обича музиката и танците, свири с Лия от 7 годишен на кларинет в френския институт.
Силно се надява някога да се разкрие пред света и хората да го приемат такъв какъвто е. Той е със светла кожа, рошава коса, не много дълга, стига до ушите му и къса брада с катинарче.Облича се стилно в черни дрехи.

Марселин- мъжемелачката
Тя също е на 17.Имала е многобройни връзки с кратка трайност, крала е гаджета, чанти, парфюми.
Не произлиза от богато семейство, но все намира пари за да се позабавлява.
Приятелка е на Лия и Кайл още от детската градина. Има сложен характер, не е податлива на мазни свалячи и чичковци с пари.Тя е като сестра на Лия и често я защитава. Облича се по последна мода и ходи често с вързана коса.Има многобройни обеци, които са нейният чар.Тя е с кестенява коса с няколко по- светли натурални кичура и светла кожа.

Макси - "лошото" момче.
На 21 е.Той може да завладее ума и сърцето на всяка жена. Умее да провокира хората. Невероятен джентълмен, който предусеща желанията на жените всяка секунда.Склонен е на щедри и оригинални подаръци, стига да го впечатлиш.Никога не разкрива чувствата си, за да не изглежда слаб. Мълцина знаят с какво точно се занимава, за да поддържа лукса в живота си. За жените си остава пълна загадка. Мъж корица на списание, винаги изтупан и сресан.
С руса коса и мъжествени скули, перфектно тяло и неповторим стил.

I see nothing but YOU (bg story)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon