Apa Itu Bondage

1.5K 14 2
                                    

Aku bangun dan menyedari aku baring di lantai...

Aku kecewa tali yang aku ikat tidak kuat...

Apalah nasib buruk nak bunuh diri pun susah...

Aku sedar dunia kini penuh teknologi. Aku terus mencari maklumat berkaitan cara gantung diri...

Aku merasa biasa melihat gambar orang gantung diri...

Namun satu gambar yang membuat aku terkejut...

Apa benda nih

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Apa benda nih...

Aku membaca caption post tersebut "FIRST TIME HOGTIED"

Apa nih... Aku terkejut jugak. Apa ini sytle baru...

Aku memulaukan gambar itu kerana matlamat utama aku bunuh diri.

Tapi terhalang kerana tertarik dengan gambar itu...

Tanpa segan aku tekan link tersebut dan melihat video itu...

Aku teruja buat kali pertama melihat itu...

Perkara ini berkaitan bondage atau BDSM.

Aku terus cari dan jelajah untuk mengenali perkara ini...

Akhinya satu video ini yang membuatkan aku terkejut...
Melihat wanita itu diikat dan dihukum secara paksa membuatkan aq gairah. Di tambah lagi percakapan dalam video itu membuatkan aku ingin membalas dendam terhadap cikgu suhaila...

Mana tidaknya orang itu merayu tak nak dihukum...

Diseksa terus menurun menjadikan wanita itu menyerah dan menjadi hamba...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

DENDAM AKU AKAN TERBALAS....

Jap macam mana aku nk buat macam tu...

Anna kau memang bodoh. Mana mungkin aku berani buat macam ini...

Saat aku ingin keluar dari website tu dan menyedari ada ruang komen...

Aku bertindak menulis "Macam mana ikat cikgu aku, sapa-sapa bantu eh".

Setelah itu aku keluar. Niat menbunuh diri ditahan

Sedar-sedar sudah malam dan aku tidur walaupun esok cuti...

Awal pagi yang Indah dan cerah. Aku melihat mesej aku dibalas...

Orang membalas bernama "CIKGU DOMINAN" berkata, aku boleh tolong kau. Nama tele aku sama nama nih. Kau chatlah.

Aku terkedu lalu terkentut...

Tanpa gosok gigi dan cuci muka aku chat orang itu...
Dan terus dibalasnya...

Aku Anna nak tahu cara ikat dan balas dendam.

Panggil aq mist. Aku boleh bantu kau.

Macam mana tu mist.

Simple kau perlukan kekuatankan. Aku tahu kau lemah. Jadinya kekuatan ini untuk ubah nasib kau.

Apa tu mist

Kau kene taip setuju untuk kuasa ini. Dengan syarat kau harus memiliki slave untuk pastikan kekuatan ini terus kekal dengan kau..

Aku setuju. Mana kuasa tu....

Ada Anna tunggu dan lihat kuasa itu.

Takda pon.... Aku sedar chat itu hilang secara mengejut...

Arghh kena gamelah aku ni...

Kaki yang ingin melangkah ke tandas terhenti seketika.

Lagu "SOMETIMES YOU JUST NEED TO BE A GOOD"
Oh panngilan...

Aku terus angkat tanpa melihat...

Oi Anna mana kau. Aku suruh kau datang sekolah kemas tandaskan.

Maaf cikgu saya lupa

Datang sekarang.

Baik cikgu...

Hatinya sakit dan memicu kesedihan. Panggilan dari cikgu suhaila yang di terima...

Setelah siap dan sampai ke sekolah. Aku melintas jalan raya dan tiba-tiba kereta laju menghalang diriku. Aku dengar dan rasa hentam kereta itu. Aku sedar kaki aku patah...

Ya keinginannya tercapai...

KEMATIAN...

Aku terbangun secara tiba-tiba... Aku terus pegang kaki aku.

Ia merupakan mimpi sahaja. Aku ambil telefon dan menyedari mesej dari seseorang

Ya, aku terkejut dan panik....

Dari seseorang berasal mimpi aku iaitu "CIKGU DOMINAN"

Macam mana Anna tentang kuasa itu? Mesti bestkan. Jangan lupa syarat tersebut untuk pastikan kuasa itu terus kekal pada diri kau.

Ya perkara itu berlaku lagi. Mesej itu hilang.

Aku percaya semua ini terjadi sudah tentu tidak...

Tanpa mambuang masa aku ke sekolah untuk uji kekuatan ini...

Aku sampai awal dan terus berlari kegerbang sekolah. Saat aku toleb belakang aku melihat kereta yang melanggar aku sama dan dalam kelajuan sama. Rupa-rupanya pemandu itu me and u sambil bermain telefon.

Ini membuatkan aku ingin uji kekuatan ini. Terus masuk sekolah dan ke tandas sekolah. Aku melihat cikgu suhaila di tandas, tanpa ragu aku terus menendangnya. Dia dalam keadaan itu terkejut. Tanpa aku sangka dengan cepat ia bangun dan terus menyerang aku. Aku terus melayangkan tinju ke mukanya dan tepat pada wajahnya. Terjatuh lagi, dengan kecepatan tangan aku menggambil pasu dan menghempas pada dirinya.
Dia terus terbaring sambil merayu memohon ampun...

Cikgu inilah pembalasan ya...

Maaf Anna, tolong ampun kan cikgu...

Kenapa kau buat semua ini pada aku.

Maaf aku memang sengaja melakukan ini. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

Cikgu gila... Apa ini.

Aku tunduk dan melihat pisau menembusi perut aku. Aku Terjatuh terduduk. Aku menyedari anaknya yang menikam aku.
Cikgu suhaila datang dan pijak kepala aku. Anaknya Haziq terus mencabut pisau itu. Dan menikam pada bahu aq dan mencabut dan tikam lagi pada paha...

Aku menjerit kesakitan dan ketawa...

Suara ketawa memicu kemarahan cikgu suhaila. Dia terus menggambil pisau dari anaknya dan tikam pada bahagian kepala aku.

Akhinya, aku mati lagi......

Kali ini aku membuka mata dan menyedari bahawa aku sedar kembali di hadapan gerbang sekolah...






KUASA YANG MEMBALAS DENDAMKUWhere stories live. Discover now